پیگیری مشکلات کارگران وبازنشستگان ذغال سنگ توسط رییس شورای اسلامی شهر کوهبنان

به گزارش روابط عمومی شهرداری کوهبنان,از چند روز اخیر جناب آقای جواد اکبری رییس شورای اسلامی شهر کوهبنان با سفر به کرمان وطی چندین تماس تلفنی با مسئولین استانی ونماینده محترم, تسریع مشکلات کارگران وبازنشستگان را خواستار شد.

رییس شورای اسلامی شهر کوهبنان در گفت وگو با روابط عمومی شهرداری بیان داشت : درآخرین روزهای سال ۹۴ پایان سالی خوش برای همه ی مردم آرزومندیم و امید داریم کارگران و بازنشستگان ذغال سنگ با دریافت حقوق معوقه ی خود, با سربلندی در جوارخانواده, سال خوب وپرباری را آغاز کنند.

وی افزود:جهت رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان زحمت کش ذغال سنگ از هیچ کمک وپیگیری دریغ نمی کنیم وامیدواریم که این مشکلات با پیگیری های انجام شده از جانب شورا و مسئولین دلسوز استانی و نماینده ه ی پرتلاش به زودی مرتفع گردد.

اکبری ریاست شورای اسلامی کوهبنان در پایان افزود:جهت رفع مشکلات ذغال سنگ با دکتررسولی مسئول بازنشستگان استان و جناب دکتر امیری نماینده مردم زرند وکوهبنان, صحبت کرده ایم و در روزهای آتی طی تماس تلفنی با مسئولین مربوطه در تهران و جناب رزم حسینی استاندار محترم, مشکلات کارگران ذغال سنگ را پیگیری می کنیم.

IMG_0490

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *