پیام مشترک دکتر محمدی و شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

نوروز در کشورما به عنوان یک سنت کهن آغاز نو شدن است ، آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است .

حلول سال نو، همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است ،همزمانی و آغاز بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان تقارنی مبارک است.

فرزندان و خادمان شما در مجموعه شهرداری و شورای شهر کوهبنان در سال ۱۴۰۱ سعی نمودند خدمت هرچه شایسته تری را به شما ارائه نمایند و در این راه به موفقیت های چشم گیری در حوزه های مختلف فرهنگی و عمرانی و خدماتی دست یافتند.

ارتقا درجه شهرداری بعد از نزدیک سه دهه که با توجه به جمعیت کم شهر کوهبنان غیر ممکن بود با تلاش و پیگیری زیاد محقق شد که ثمره افزایش بودجه شهرداری و تخصیص ماشین الات سنگین را برای شهر کوهبنان به همراه داشت .

اهتمام به تکمیل پروژه های نیمه تمام مهم،ارتقای زیرساخت های شهری با صرف بودجه های زیاد حتی اگر به چشم عام نیاید و پاسخگویی به مطالبات و نیازهای شهر همواره در دستور کار بوده است و همه تلاش خود را جهت پاسخگویی به مطالبات واقعی مردم و احقاق حق مردم به کار بسته ایم .

ما بدون توجه به حاشیه ها با گام نهادن در راه به ثمر نشاندن طرح های عمرانی و خدماتی مورد نیاز شهر و ارتقای زیرساختهای گردشگری ادامه مسیر خواهیم داد.

حال با استعانت از آفریدگار جهان ، فرا رسیدن بهار ۱۴۰۲ را که هنگامه تجلی مواهب الهی بربستر طیبعت بوده را به حضور همه شهروندان و مسئولان شهرستان کوهبنان تبریک می گوییم .

آینده ای روشن و سالی توام با بهروزی و توفیق برای مردمان ایران زمین به ویژه شهروندان کهن شهر کوهبنان آرزومندیم.

نوروزتان پیروز
عیدتان مبارک

احمد محمدی _شهردار کوهبنان
شورای اسلامی شهر کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *