پیام تسلیت شهردار کوهبنان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در پیامی فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را تسلیت گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

 

و آن‌ها که درراه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.

 

(سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۹)

 

از صبح آن روز، دیگر هیچگاه جهان شبیه روزهای پیش نشد چرا که زمین حالا یک فرشته کم داشت؛ سردار دل‌ها، به دست دژخیمان مستکبر به شهادت رسید و چون مولایش حسین(ع)، سری بریده داشت…

 

حاج قاسم سلیمانی، همانی که گروه سیاه داعش، از نامش نیز می‌هراسید، مردی که با مظلومان مهربان و مقابل دشمنان و مستکبران، استوار و ثابت قدم بود، در بامداد سیزدهم دی‌ماه، روزی که گویی تاریکی شب در آن امتداد یافته بود، برای همیشه از میان ما رفت؛ رفتنی چنان تلخ و دردناک که دانه‌های اشک را بر چهره رهبر عزیز و فرزانه ایران، روانه و وعده انتقام سخت را بر ذهن و زبان او و ایرانیان و عاشقان سردار، جاری کرد.

 

البته طولی نکشید که پایگاه عین الاسد، یعنی مکانی که پهپادهای امریکایی از آن نقطه شوم برای انجام عملیات وقیحانه و وحشیانه ترور سردار حاج قاسم سلیمانی برخاسته بودند، مورد حمله موشک‌های ایرانی قرار گرفت.

 

سردار دل‌ها، تنها متعلق به ایران و مردم این خاک نبود و نیست؛ او را جهان می‌شناخت؛ با نام و وصف شجاعتش که برابر گروهی از خشن‌ترین و خونخوارترین حکومت‌هایی که با نام دین به کشتار انسان‌ها می‌پرداخت، آشنا بودند. از این رو شهادت حاج قاسم، رفیق شفیق و یار بی‌چون و چرای مقام معظم رهبری، مردم بسیاری کشورها از جمله عراق، سوریه، فلسطین، ترکیه، یمن و هند را داغدار و سوگوار کرد.

 

آری از آن بامداد تاریک تاکنون همواره بر برگه‌های تاریخ زمین، خون می‌چکد؛ خونی که از شهادت مظلومانه او و وقاحت و بی‌شرمی عاملان شهادتش، حکایت دارد…

 

مدیریت شهری کوهبنان نیز در سالگرد شهادت سردار دل‌ها، نسبت به عاملان وقوع این فاجعه دردناک، اعلام نفرت و انزجار کرده و ضمن هم‌صدایی با انتقام‌جویان خون شهید سلیمانی، خواهان پیگیری مراکز حقوقی بین‌المللی برای رسیدگی به پرونده این ترور شوم است.

 

مدیریت شهری کوهبنان در قسمت پایانی پیام خود از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر کوهبنان خواست هم چون حاج قاسم سلیمانی که در همه زمینه ها گوش به فرمان ولی فقیه و سرباز ولایت بود،ماهم باید برای مقام معظم رهبری سرباز گوش به فرمان باشیم تا دچار گمراهی نگردیم.

 

احمد محمدی

شهردار کوهبنان