پیام تبریک روز پرستار

💥دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان فرارسیدن پنجم جمادی الاول روز پرستار را تبریک گفت

 

⚡به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان دکتر احمد محمدی در پیامی سالروز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت متن پیام بدین شرح است:

 

 

*وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا (سوره المائده آیه ۳۲)*

 

*و هر کس نفسی را زنـده کند گویا همه مردم را زنده کرده است*

 

🔰پنجم جمادی الاول سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها بنام روز پرستار نامگذاری شده است.

 

🔰بزرگ پرستاری که پس از تحمل مصیبت های بزرگ یک تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباری و اقتدار و شهامتی که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده توانست رسالت مهم پرستاری از نهضت عظیم و جاودان عاشورا و انتقال پیام آن به نسل ها و عصرهای بعدی را با موفقیت و سربلندی به سرانجام برساند. این روز فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و تلاش های با ارزش قشر خدوم، قانع و نجیب پرستاران است.

 

🔰اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار، حضرت زینب سلام الله علیها به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر شریف در شهرکوهبنان ، ابراز داشته، توفیق روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

 

احمد محمدی

شهردار کوهبنان