نماینده مردم‌شهرستان های زرند و کوهبنان گفت: شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند.
 نماینده مردم‌شهرستان های زرند و کوهبنان گفت:

شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند.
دکتر عفت شریعتی کوهبنانی گفت: شوراها برای ارتباط مسقیم با دستگاه های اجرایی شکل گرفتند و در حقیقت  پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند.
💥ششمین نشست نماینده شهرستان‌ های زرند و کوهبنان با شهردار و اعضای شورای شهر در سال جاری در سالن کنفرانس شهرداری کوهبنان برگزاری و برای رفع پاره ای از مشکلات موجود تصمیم گیری شد.
🔶 دکتر عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکل اساسی کارخانه آسفالت کوهبنان دیدار با مدیر کل محیط زیست استان کرمان را مد نظر داریم.
🔶وی خاطر نشان کرد: باید مشکلات شهرستان رصد و بر اساس ملاک ، معیار و اولویت در راستای حل آنان اقدام کنیم البته مردم در این راستا بسیار موثر هستند.
🔶دکتر شریعتی کوهبنانی گفت: شوراها برای ارتباط مسقیم با دستگاه های اجرایی شکل گرفتند که  پل ارتباطی بین مردم و مدیران ادارات هستند
باید برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت را طراحی کنند و بر اساس اولویت پیگیر امورات باشند.
🔶وی ادامه داد: شورا باید با استفاده از ظرفیت تربیون نماز و استفاده از وجود خبرنگاران و اصحاب رسانه خدمات را برای مردم بیان و ظرفیت ها را پیگیری کند البته شوراها باید کارها را از منظر ایجابی پیگیری کنند.
🔶نماینده مردم‌شهرستان های زرند و‌ کوهبنان در مجلس گفت: شورا باید جلسات فصلی را با حضور مسئولین اجرایی و قضایی برگزار کند تا برنامه ریزی کلان برای شهر کوهبنان داشته باشند.
🔶دکتر شریعتی کوهبنانی ادامه داد: کوهبنان از نظر مذهبی ،  فرهنگی،  معدنی ، کشاورزی و…. جایگاه ویژه ای در شمال استان دارد که باید با تلاش اعضای شورا شهر نسبت به شناسایی ظرفیت ها و شکوفایی استعدادها اقدام شود.
تهیه گزارش
نامجو کوهبنانی