مصاحبه ی حضوری شهردار کوهبنان در جشن بزرگ خانواده ی شهرداری

یاسر محسنی شهردار کوهبنان در مصاحبه ی حضوری در جشن بزرگ خانواده ی شهرداری در پاسخ به سوال مجری در زمینه ی عملکرد عمرانی وفرهنگی شهرداری بیان داشت:

عملکرد عمرانی انجام شده در سطح شهر قابل مشاهده می باشد ومردم عزیز وفهیم کوهبنان فعالیت ها را به خوبی رصد می کنند وپیگیر مشکلات شهری هستند و اما در زمینه فرهنگی به طور قاطع می توان گفت شهرداری ها یکی از عوامل مهم فرهنگ سازی و حفظ اصالت های فرهنگی به شمار می روند وتا کنون در شهرداری کوهبنان توانستیم در زمینه ی فرهنگی چون برگزاری جشن های مناسبتی وکنسرت های موسیقی و… فعالیت هایی را انجام دهیم.

 

مجری :شما به عنوان شهردار کوهبنان چه انتظاری از مردم دارید:

شهروندان خود صاحبدار اصلی شهر هستند وباید خود را به صورت مستقیم مسئول آن چه در شهر میگذرد بدانند. شهروندان می توانند در زمینه حفظ و توسعه فضای سبز، رعایت اصول نظافت و بهداشت معابر و پارک‌ها ,پرداخت به موقع عوارض کسب ,خودرو و.. کوشش کنند که در این صورت علاوه بر کاهش بسیاری هزینه‌ها، فعالیت‌های شهرداری نیز موفقیت آمیز خواهد بود.

مجری:شهرداری کوهبنان به عنوان ارگانی که باید خودش درآمد زا باشد از چه کانال و راههایی کسب درآمد می کند؟

خب قطعا در پاسخ به این سوال وضعیت اقتصادی و مالی شهر کوهبنان به خوبی پاسخ گو خواهد بود. سطح پایین ساخت وساز که سبب تنزل درآمد ناشی از صدور مجوز وپروانه ها ی ساختمانی و … می گردد تا حد زیادی بر درآمدزایی شهرداری تاثیرگذرا می باشد. این در حالی ست که در چندماهه ی اول سال ۹۵ مبلغی که از کانال ارزش افزوده ودارایی نصیب شهرداری کوهبنان شده مبلغ بسیار ناچیزی بوده که حتی پاسخ گوی حداقل هزینه های شهرداری نبوده است ولی علی الرغم تمامی مشکلات مالی سعی کردیم پروژهای عمرانی که در دستور کار قرار داده بودیم را عملی ودر زمینه ی فرهنگی نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

در پایان این مصاحبه موضوع روشنایی پارک ها و وضعیت آسفالت خیابان ها مورد گفت وگو قرار گرفت.

 

IMG_4084

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *