مسئول فضای سبز شهرداری کوهبنان:مردم در صیانت از فضای سبز مسئول هستند

سمیه سادات حسینی کارشناس ومسئول فضای سبز شهرداری کوهبنان در گفت وگو با روابط عمومی شهرداری بیان داشت: هرساله قریب به  ۳۰۰۰ اصله نهال درخت و ۵۰۰۰۰ نهال گل های فصلی خریداری می شود که جهت  احیای فضای سبز در اقصی نقاط سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود:در کنار خرید درخت وبوته ی گل, از تولیدات گل های فصلی و دائمی پرورش یافته ی گلخانه ی شهرداری نیز در جهت توسعه ی فضای سبز استفاده می شود.

حسینی ادامه داد:در سال جاری تلاش داشتیم در زمینه ی فضای سبز اقدامات لازم را انجام داده وبا تهیه بذر وگل های فصلی گامی در راستای زیباسازی شهر برداریم.

حسینی افزود: انتخاب گونه های گل های فصلی به اقلیم منطقه وتجربیاتی که طی سالها در زمینه ی کاشت این گونه ها, کسب گردیده ,بستگی دارد که در کوهبنان گل اطلسی, رعنازیبا ,جعفری ,آهار, بنفشه,ناز آفتابی قابلیت رشدو پرورش را دارند.

مسئول فضای سبز شهرداری کوهبنان گفت:هرس درختان آفت زده وخشکیده, وجین علف های هرز چمن زنی, سم پاشی, از دیگر اقداماتی است که در زمینه ی نگهداری فضای سبز شهر انجام می گیرد.

وی در پایان نیز ضمن درخواست از شهروندان جهت تلاش درحفظ و نگهداری فضای سبز ایجاد شده در سطح شهر خاطرنشان کرد: تمامی مردم در صیانت از فضای سبز مسئول هستند وقطعا دلسوزی ومراقبت مردم  در زمینه ی فضای سبز کمک شایانی به زیبایی شهر می کند .عدم رها سازی دام ها درشهر وآسیب نرساندن به درختان وگل ها از جمله اقداماتی است که شهروندان گرامی با رعایت آن می توانند گامی در راستای حفظ فضای سبزشهر بردارند.

 

انتهای پیام/روابط عمومی شهرداری کوهبنانIMG_4221

IMG_4227

IMG_4322

IMG_4250

IMG_4285

IMG_4298

IMG_4617

IMG_4350

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *