مراسم گرامیداشت هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست با حضور دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در مدرسه دبستان فاطمیه برگزار گردید.

💥شهردار کوهبنان در جمع دانش آموزان مدرسه فاطمیه : دانش آموزان به عنوان سفیران زمین پاک در راستای حفظ محیط زیست فرهنگ سازی کنند

⚡مراسم گرامیداشت هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست با حضور دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در مدرسه دبستان فاطمیه برگزار گردید.

🔶شهردار کوهبنان با بیان اینکه از دوم تا نهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته زمین پاک نامگذاری شده است گفت:
زمین از بزرگترین نعمت های الهی است و به عنوان یک امانت در اختیار ماگذاشته شده است که باید از این نعمت به خوبی استفاده کرده و آن را به نسل های بعدی تحویل دهیم.

🔶ایشان با بیان اینکه یکی از راه های شگرگزاری خداوند، استفاده بهینه و درست از نعمت های الهی است افزود:متاسفانه امروزه بشر در ارتباط با آب ،خاک و هوا که برای حیات بسیار ضروری است، بد عمل کرده و سبب آلودگی آنها شده است و مشکلات زیادی را در این زمینه به وجود آورده که باید با ارائه راهکارهای مناسب تلاش کنیم که این مهم اصلاح شود.

🔶ایشان ضمن اشاره به اهمیت فرهنگ سازی بیان داشت:تک تک دانش آموزان باید سفیر سلامت ، سفیر محیط زیست و سفیر زمین پاک باشند و در خانواده و جامعه در زمینه حفظ زمین و محیط زیست فرهنگ سازی کنند.

🔶شهردار کوهبنان ضمن اشاره به نقش مهم شهروندان در پاکیزگی شهر گفت : پسندیده است شهروندان محترم نهایت همکاری را با شهرداری در راستای جمع آوری زباله و جلوگیری از رها شدن زباله ها در سطح شهر داشته باشند و امیدواریم با همکاری شهروندان فهیم محیط زیستی سالم تر، بانشاط تر و به دور از آلودگی و آلایندگی ها داشته باشیم.

🟠در پایان این مراسم ، پاکت های جمع آوری زباله در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و کتاب هایی با موضوع مسائل فرهنگی اجتماعی و مذهبی در راستای ترویج مطالعه کتاب و کتابخوانی به دانش آموزان اهدا شد.

📝 واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری کوهبنان