شهردار کوهبنان در همایش اهدای کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران :این مراسم در راستای فرهنگ سازی در زمینه فرهنگ خوب ترافیک بسیار موثر است
شهردار کوهبنان در همایش اهدای کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران با بیان اینکه این مراسم در راستای فرهنگ سازی در زمینه فرهنگ خوب ترافیک بسیار موثر است، بیان داشت:

یکی از ضایعات بزرگ در تصادفات بحث راکبان موتورسیکلت است که غالبا به واسطه عدم استفاده از کلاه ایمنی است که قطعا برگزاری این چنین مراسمی در زمینه فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی موثر واقع می شود.
🔶وی افزود :برخی مواقع با انجام یک کار کوچک میشود از  بروز خسارات جانی و مالی بزرگ جلوگیری کرد و راکبان موتورسیکلت می توانند تنها با استفاده از یک کلاه ایمنی که چندان هزینه بر هم نیست از بروز حادثه خطرناک برای خود و دیگران جلوگیری کنند.
🔶احمد محمدی اظهار داشت: شهرداری ها در بحث مدیریت شهری در زمینه ترافیک و جلوگیری از حوادث وظیفه سنگینی برعهده دارند.
🔶وی افزود:بهسازی ،زیرسازی و آسفالت معابر، اصلاح هندسی تقاطع ها و میادین و نصب علائم راهنمایی و رانندگی از جمله اقداماتی است که شهرداری ها باید در راستای آن گام بردارند.
🔶شهردار کوهبنان گفت: نصب تابلوهای مسیرنما و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط کشی معابر از جمله اقدامات در دستور کار شهرداری در راستای کاهش تصادفات می باشد که برخی از این تابلوها نصب گردیده  است.
این مراسم به همت فرماندهی انتظامی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و باهمکاری شهرداری برگزار شد و در پایان بااهدای کلاه ایمنی از  موتورسیکلت سواران قانونمند تجلیل شد.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان