شهردار کوهبنان در دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده شهدای شهرداری :  سرافرازی ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر و از خودگذشتگی خانواده شهداست
🔶دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهدا با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوهبنان و خانواده شهدای شهرداری دیدار نمود.
🔶احمد محمدی در دیدار با خانم باقری رئیس بنیاد شهید شهرستان کوهبنان ضمن تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: بنیاد شهید یک نهاد مقدس است که به خانواده معزز شهدا ،جانبازان و ایثارگران خدمت می کند و با ارزش ترین خدمت ها ،خدمت به خانواده شهداست.
🔶ایشان در دیدار با خانواده شهدا گفت:سرافرازی ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر و از خودگذشتگی خانواده شهداست و خانواده شهدا حق بزرگی برگردن مردم، مسئولین و جامعه دارند.
در پایان این دیدار شهردار کوهبنان با اهدای تمثالی از سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و قطعه ای متبرک از فرش آستان مقدس امام رضا(ع) از خانم باقری رئیس بنیاد شهید و خانواده شهید محمد رمضانی و شهید داود رجبی تجلیل نمود.
📝واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری کوهبنان