شهردار کوهبنان خبر داد: آسمان کوهبنان در شب ۲۲ بهمن  نورافشانی می شود
شهردار کوهبنان خبر داد: آسمان کوهبنان در شب ۲۲ بهمن  نورافشانی می شود

⚡احمد محمدی شهردار کوهبنان: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مجموعه برنامه های شاد فرهنگی اجتماعی و ورزشی برنامه ریزی شده است.
🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان  در گفت و گو با روابط عمومی ،ضمن تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان داشت:دهه مبارک فجر یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم و خداجوی است که توانست با هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خود را آغاز کند.
🔶ایشان ضمن اشاره به رسالت شهرداری در این دهه بیان داشت: شهرداری به عنوان کمیته فضاسازی و زیباسازی در ستاد دهه فجر مسئول فضاسازی متناسب با این ایام می باشد که از چند روز اخیر این اقدامات در دستور کار واحد مربوطه قرار گرفته است.
🔶وی ادامه داد: تعویض پرچم های سطح شهر و نصب پرچم های جمهوری مزین به تصویر حاج قاسم سلیمانی و نصب پلاکاردهای مناسبی از جمله اقدامات در زمینه آذین بندی شهر می باشد که در حال انجام است.
🔶شهردار کوهبنان بیان داشت: مجموعه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در راستای گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت انقلاب ، خانواده، شادی و نشاط مردم در دستور کار واحد فرهنگی اجتماعی قرار گرفته است.
🔶ایشان افزود: شرکت پرسنل شهرداری در مسابقه کمال با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با مطالعه کتاب (شاهرخ حر انقلاب) ، برگزاری همایش خانواده انقلابی با هدف آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور دکتر علی صدرا مدرس پژوهشگر و کارشناس صدا و سیما تهران و همایش پیاده روی و کوهنوردی همراه با اهدای جوایز از جمله برنامه های فرهنگی اجتماعی در دهه فجر می باشد.
🔶احمد محمدی ضمن اشاره به اهمیت افزایش شادی و نشاط جامعه بیان داشت : در راستای ایجاد روحیه ی نشاط و شادابی در آحاد مردم به ویژه جوانان ، برنامه جنگ شادی با حضور خواننده و هنرمندان مطرح و همچنین نورافشانی در شب ۲۲ بهمن همزمان با آیین تکبیر گویی انجام خواهد شد.
🔶شهردار کوهبنان در خاتمه گفت : کارکنان و زحمتکشان عرصه ی خدمت به شهر, همگام وهمراه با مردم شهیدپرور وولایت مدار کوهبنان برحسب وظیفه باری دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته وپاسخ مقتدرانه ای به یاوه گویان جهان خواهند داد.
📝واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری کوهبنان