شهردار کوهبنان خبر داد:نصب تابلوی جنگل های اُرس کوهبنان، نماد طبیعی دیار کریمان
⚡تابلوی معرفی جنگل های اُرس کوهبنان به همت هیئت کوهنوردی، شهرداری ،اداره ورزش و جوانان و اداره میراث فرهنگی شهرستان کوهبنان امروز با حضور دکتر احمد محمدی شهردار، سرهنگ دوم پورسلطان جانشین فرماندهی انتظامی ، منصور جعفری نژاد عضو شورای اسلامی شهر ،رئیس ادارات ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و اعضای هیئت کوهنوردی  در فاصله ۱۲ کیلومتری شمال شهر کوهبنان نصب شد.
🔶مهندس احمد محمدی شهردار ضمن اشاره به جاذبه های گردشگری شهر کوهبنان بیان داشت: جای جای شهرستان کوهبنان دارای جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی زیبا و بکر می باشد که برخی از این جاذبه ها در استان نیز بی نظیر است .
🔶ایشان ادامه داد: شاید آنچنان که شایسته بوده است جاذبه های گردشگری کوهبنان معرفی نشده و برخی از مناطق زیبا ناشناختع مانده اند که جنگل درختان اُرس کوهبنان از نمونه نمادهای طبیعی بسیار زیبای استان کرمان می باشد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
شهردار کوهبنان افزود: جنگل درختان اُرس که در زبان محلی به آن سبلا نیز می گویند در ۱۲ کیلومتری شمال شهر کوهبنان واقع شده است که به همت رئیس هئیت کوهنوردی جناب آقای ضیاء الدینی و همکاری شهرداری ،اداره ورزش و جوانان و اداره میراث فرهنگی، تابلوی راهنما و معرفی این جنگل ها در راستای شناساندن این منطقه به مردم و گردشگران نصب شد.
🔶شهردار کوهبنان اظهار داشت:  طبق برآورد انجام شده برخی از درختان اُرس این جنگل قدمت بالای هزار سال دارند که در کشور ما این درختان باقدمت از عوامل مهم رونق دادن به صنعت اکوتوریسم هستند.
🔶احمد محمدی در پایان ضمن دعوت از مردم کوهبنان و گردشگران و مسافران نوروزی به بازدید و لذت بردن از این جنگل بیان داشت: امیدواریم مردم عزیز و گردشگران در حفظ و نگهداری این درختان باقدمت کوشا باشند و این جاذبه طبیعی را به دیگران معرفی کنند.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان