شهردار کوهبنان خبرداد: انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از وقوع احتمالی سیل

یاسر محسنی شهردار کوهبنان در گفت و گو با روابط عمومی شهرداری بیان داشت: در پی هشدار سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان کرمان مبنی بر بارش شدید باران در روزهای آتی،تمامی معابر و نقاط حادثه خیز شهر کوهبنان مورد بررسی قرار گرفت.

❇️وی افزود: از یک هفته اخیر اقدامات پیشگیرانه نظیر پاکسازی و لایه روبی دهانه پل و مسیل ها و سیلاب ها و ایجاد و تقویت سیل بندها در دستور کار قرار گرفت.

 

❇️محسنی گفت: با تلاش شبانه روزی واحد خدمات شهری  و عمران،تاکنون لایروبی اکثر رودخانه ها و جوی ها و کانال های سطح شهر و تقویت سیل بندهای محله امام صادق و مسجدالرضا و شهرک امام رضا و محله جوانان انجام شده است.

 

❇️محسنی افزود:بازدید از نقاط حادثه خیز شهرو زمین های تصرف شده در مسیر و بستر رودخانه، توسط رئیس محترم دادگستری ،دادستان ،فرماندار و معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری، رئیس شورای شهر ،انجام و بررسی و اخطار لازم داده شد و همچنین نقاطی که بیشترین خطر و احتمال آبگرفتگی دارد نیر شناسایی و تمهیدات لازم در نظر گرفته شد.

❇️شهردار کوهبنان از آماده باش ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین خبر داد و افزود: تمامی نیروهای خدمات شهری و واحد ماشین آلات در حال آماده باش هستند و علاوه بر ماشین آلات موجود شهرداری ، تعدادی دستگاه ماشین آلات سنگین از بخش خصوصی جهت تسریع در انجام اقدامات پیشگیرانه و خدمات رسانی بهتر به کارگیری شده است.

❇️شهردار کوهبنان در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات وتمهیدات صورت گرفته و با تلاش کارگران خدوم و زحمتکش خدمات شهری و همکاری مردم شریف کوهبنان ،شاهد کمترین حادثه و خسارت از بارندگی های احتمالی روزهای آتی در شهر کوهبنان باشیم

 

✍روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهبنان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *