شهردار کوهبنان: به منظور ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان ، تمامی واحدهای شهرداری باید اهتمام ویژه ای نسبت به مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی داشته باشند

ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری کوهبنان  با حضور شهردار ،معاون خدمات شهری، کارشناس خدمات شهری،مسئول امور مالی، کارشناس دفتر فنی، مسئول فضای سبز وروابط عمومی برگزار گردید.

شهردار کوهبنان بیان داشت: فصل بهار همواره یادآور تغییر و تحول در طبیعت و شادی و نشاط در شهروندان است، در این ایام ارائه خدمات مناسب شهری به منظور ایجاد روحیه نشاط بین شهروندان مقوله ای مهم می باشد و با توجه به اینکه شهرداری بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می دهد و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد، سازماندهی امور موجب افزایش بازدهی کار و ارتقای رضایت شهروندان می شود.

محسنی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و لزوم هماهنگی و برنامه ریزی در راستای بهبود کیفیت سیما و منظر شهری، دستورالعمل ستاد نوروزی، شرح وظایف و اقدامات مد نظر از هم اکنون تا پایان تعطیلات نوروز ۹۶ به تمامی واحدهای شهرداری ابلاغ می گردد .

وی افزود: به این مهم داشته باشند. واحدهای خدمات شهری، فضای سبز و زیبا سازی ،عمرانی،خدمات موتوری ، آتش نشانی ، روابط عمومی در این ستاد هرکدام وظایف خاص و ویژه ای را دارند.

شهردار کوهبنان گفت: پاکسازی معابر از مصالح ساختمانی، نخاله و زباله ، انجام تنظیف خیابانها و کوچه های تمام نقاط و ورودی های شهر به صورت ویژه، رفع سد معبر در معابر اصلی شهر،شست و شو و رنگ آمیزی جداول، دیوار نویسی ،شست و شوی المان های سطح شهر از جمله اقداماتی ست که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان داشت:خط کشی معابر، برقراری کشیک نوروزی در آستانه فرا رسیدن سال نو به منظور رفع مشکلات احتمالی، آمادگی و استقرار نیروهای آتش‌نشانی در اماکن پر خطر، بهسازی و لکه گیری آسفالت ، نصب بنر وتابلوی خوش آمد گویی در ابتدای محدوده خدماتی شهر، نصب پرچم، برنامه‌ریزی به منظور ساماندهی و ارائه خدمات در شب چهارشنبه آخر سال با هماهنگی مراجع ذیربط،برپایی سفره هفت سین در راستای ترویج آداب ورسوم وفرهنگ شهرکوهبنان، از دیگر برنامه‌های ستاد استقبال از نوروز می باشد.

 

IMG_2337 IMG_2335

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *