شهردار کوهبنان:کوهبنان به عنوان شهر صنعتی ومعدنی فاقد راه مناسب است

سفرخانم دکتر ملاوردی معاون رییس جمهور به کوهبنان و تشکیل جلسه ی شورای اداری با حضور کلیه ی مسوولین شهرستان.
محسنی شهردارکوهبنان در این جلسه بیان داشت:بانوان از ارکان اساسی جوامع بشری هستند. سلامت جامعه در گرو سلامت جسمی و روحی بانوان می باشد چرا که آنان با داشتن دو نقش مهم “مادر” و” همسر”نقش بسزایی در خانواده و جامعه ایفا می کنند.
محسنی افزود:اگر امروز کوهبنان در جایگاه بام فرهنگی استان کرمان قرار دارد مرهون بانوان فرهنگی و نجیبی است که با اندیشه ای سالم فرزندان این دیار را پرورش داده اند.
شهردار کوهبنان اذعان داشت:بانوان به عنوان تاثیر گذارترین قشر جامعه نیازمند نگاه ویژه می باشند.پرداختن به سلامت جسمی و روحی بانوان و فراهم کردن زمینه های مرتفع شدن چالش های آنان از جمله مباحثی است که نیاز به پردازش و توجه بیشتر دارد.
وی ادامه داد:به نوبه ی خود تلاش کردیم که در حوزه ی شهرداری گامی در این راستا برداریم که با توجه به شرایط بد اقتصادی در آغازین حیات دولت تدبیر وامید اقدام به احداث پارک بانوان کردیم.
وی خاطر نشان کرد:کوهبنان علی الرغم تمامی محرومیت ها و مظلومیت هاخوشبختانه جزء پنج شهر استان کرمان می باشد که پارک اختصاصی برای بانوان دارد.
وی گفت: در شرح مظلومیت کوهبنان همیشه سرافراز همین بس که کوهبنان تنها شهری می باشد که راه مواصلاتی ندارد در صورتی که شهری صنعتی و معدنی ست و بالای ۷۰درصد ذغال استان کرمان از این شهر استخراج می شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کردکه با سفر پر خیر وبرکت ریاست جمهوری وکاروان تدبیر و امید به استان کرمان برخی مشکلات بزرگ کوهبنان مرتفع گردد.

محسنی سخنان خود را با خواندن فرازهایی از بیانات رییس جمهور محترم به پایان رساند.

 

IMG_3201

 

IMG_3163

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *