ششمین نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کوهبنان با  عفت شریعتی نماینده شهرستان های زرند و کوهبنان
ششمین نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کوهبنان با  عفت شریعتی نماینده شهرستان های زرند و کوهبنان در زمینه بیان و بررسی مسائل و مشکلات شهر در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید.

🔶سیدفهیم روح الامینی رییس شورای اسلامی شهر ضمن اشاره به برخی معضلات و مشکلات بیان داشت:طبق آسیب شناسی انجام شده در برخی زمینه ها،متاسفانه در ادارات شهرکوهبنان با فقر نیروی انسانی مجرب و متخصص مواجه هستیم که این امر روند پیگیری امورات و ارائه خدمات را کاهش میدهد.
🔶وی افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که افرادی که استخدام شهر کوهبنان می شوند با تعهد خدمت در همین شهر حضور داشته باشند تا مشکل کمبود نیرو در ادارات مرتفع گردد.
🔶ایشان اظهار داشت: تامین اعتبار در زمینه جابه جایی سیل بندهای احداث شده بر زمین های طرح مسکن ملی، اخذ مجوز و بهینه سازی و استاندارد سازی کارخانه آسفالت و جذب بودجه و اعتبار از معادن جهت تسریع در روندتکمیل و  بهره برداری از جاده کوهبنان از جمله درخواست های شورا از نماینده محترم می باشد که امیدورام با حمایت ویژه ایشان پیگیری لازم صورت گیرد.
🔶در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین  شیخ داود خالداری سخنگوی شورای اسلامی شهر  ضمن بیان برخی گلایه های بحق مردم بیان داشت : مردم منتظر تغییرو تحولات محسوس در سطح شهر هستند و از بروز برخی مسائل از جمله تعطیلی دایره انقلاب دادگستری و باجه شدن بانک ها بسیار شاکی می باشند که امیدواریم  به همت مسئولین مربوطه این مشکلات مرتفع گردد.
🔶سخنگوی شورای اسلامی شهر افزود: از اینکه کوهبنان در مرکز استان مورد بی مهری های فراوان قرارگرفته بسیار گله مند هستیم و می طلبد که مسئولین استانی در زمینه تخصیص اعتبارات  نگاهی ویژه به شهر کوهبنان که هنوز متحمل هزینه ها و خسارت های ناشی از زلزله می باشد داشته باشند.
📝روابط عمومی شورای اسلامی شهر کوهبنان