سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان :شادی و نشاط جوانان در گرو داشتن شهری زیبااست.

مسعود قربانی سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان در نشست تخصصی جوانان با نماینده شهرستان های زرند وکوهبنان بیان داشت: جوان برای داشتن یک زندگی خوب نیازمند امید ونشاط می باشد که زندگی در شهری زیبا می تواند امید و شادابی را برای جوان به ارمغان آورد.

 وی افزود:ساختن شهری زیبا از وظایف شهرداری وشورای شهر می باشد که تا کنون از این وظیفه ی مهم غافل نبوده ایم اما عدم وصول مطالبات شهرداری سبب گردیده که تا حدودی روند عملیات و پروژه های عمرانی و زیبا سازی شهر کاهش یابد ولی باتوجه به مشکلات فراوان در این زمینه، تحولات بسیار خوبی را درشهر شاهد هستیم که ثمره  ی تلاش و همت والای شهردار محترم و زحمات پرسنل خدوم شهرداری است .

سخنگوی شورای اسلامی شهرکوهبنان گفت:مبحث اشتغال از جمله مباحث اساسی شهرستان کوهبنان می باشد که متاسفانه دامن گیر جوانان شده  وسبب مهاجرت جوانان به شهرهای مجاور گردیده است.

 

وی ادامه داد:جوانان به عنوان آینده سازان کشور نیازمند اعتماد وافزایش انگیزه و مسئولیت پذیری هستند. در راستای این امور باید راس کارها به جوانان سپرده شود تا انگیزه ی فعالیت و سازندگی در جوان فزونی و نهادینه شود.

 قربانی ضمن اشاره ای به ظرفیت های شهرستان کوهبنان بیان داشت:گردشگری از جمله پتانسیل های موجود شهرستان کوهبنان می باشد که با یک نگاه ویژه و سرمایه گذاری دراین زمینه می توان موجبات اشتغال جوانان را فراهم ساخت.

img_9464

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *