سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان خبر داد: تنظیم سند_جامع_پیشرفت_محلات و انتخاب شهردار_محله 
سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان خبر داد: تنظیم سند_جامع_پیشرفت_محلات و انتخاب شهردار_محله

✨ حجت الاسلام و المسلمین آقای داود خالداری سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان بیان داشت :
*⃣ رویکرد شورای ششم برقراری #عدالت در اجرای پروژه های شهرداری است به این صورت که هرساله در تمامی محلات اقدامات عمرانی و فرهنگی با توجه به مشکلات محلات انجام شود و #محلات_کم‌تر_توسعه_یافته در اولویت رسیدگی قرار خواهند گرفت .
*⃣ لذا به این منظور نشستهای متعددی در محلات با #جوانان و #نخبگان و #صاحب_نظران برگزار خواهیم کرد تا ضمن شناسایی مشکلات محلات ،از توقعات و مطالبات مردمی  اطلاع کامل و در نهایت#سند_جامع_پیشرفت_هر_محله را تنظیم که به طور کامل مشکلات و انتظارات در آن ثبت و به عنوان یک برنامه جامع ،اقدامات خود را در محلات بر اساس آن تنظیم کنیم که امیدواریم در ۴ سال پیش رو بتوانیم در تمامی محلات حداقل دو مورد از مطالبات مردمی را جامه عمل بپوشانیم و در پایان چهارسال این #سند_جامع_پیشرفت_محله را تحویل شورای بعدی تا اقدامات خود را بر اساس آن پیش ببرند .
*⃣ بحث دیگر،به نظر ما #مشارکت_اجتماعی حلقه مفقودی مدیریت شهری است و اگر نتوانیم #مشارکت_اجتماعی مردم را جلب کنیم مدیریت سالم و درستی نخواهیم داشت ،برای این‌ منظور قصد داریم بحث و انتخاب #شهردار_محله را دنبال کنیم .
*⃣ به این صورت طی فراخوانی که در محله صورت می گیرد همه افراد محله می توانند برای #شهردار_محله ثبت نام کنند و در ادامه از بین افراد ثبت نام کننده بر اساس رزومه کاری و سوابقی که در هنگام ثبت نام ارائه شده است، #شهردار_محله با نظر افراد همان محله انتخاب می شود .
 *⃣ #شهردار_محله نماینده ما در هر محله است که بعد از جمع آوری نظرات و مشکلات محله از مشکلات عمرانی تا فرهنگی _اجتماعی،این مشکلات از نظر اجرایی اولویت بندی می شود و از بین آن ها مواردی که توسط شهرداری باید دنبال و پیگیری شود انجام خواهد شد ، و موارد دیگر اگر مرتبط با یک ارگان و یا نهاد خاصی باشد از طریق شورا و شهرداری پیگیری و فعالیت هایی که خود مردم می توانند در محله انجام دهند از طریق همین #شهردار_محله اجرایی خواهد شد ان شالله .
⬅️موارد فوق امروز پس از انتخاب دکتر احمد محمدی به عنوان شهردار در دستور کار قرار گرفت که ان شالله امیدواریم به نتیجه برسد و نتیجه خوبی در سطح محلات داشته باشد.
📝روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهبنان
گروه ۱
گروه ۲
سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *