سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان :انتخاب شهردار با صبر و حوصله و دقت زیاد

💢 سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان :انتخاب شهردار با صبر و حوصله و دقت زیاد

✨ حجه الاسلام و المسلمین شیخ داود خالداری سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان (دوره ششم) در زمینه وظیفه خطیر شورای اسلامی شهر و انتخاب شهردار بیان داشت:

🔻 یکی از وظایفه مهم شورای اسلامی شهر انتخاب شهردار #شایسته است ،شورای شهر با صبر و حوصله و دقت تا به الان تقریبا با ۲۰ گزینه صحبت کرده است و از گزینه های انتخابی برنامه ها و طرح هایشان را خواستار شده است،اکثر این گزینه ها بومی هستند .

🔻متاسفانه در ارتباط با روند انتخاب شهردار برخی از مردم و دیگران ،اصرار بر سریع‌تر انجام شدن آن دارند ،اما با توجه اینکه شورای ششم در نظر دارد یک شهردار #قوی،#متخصص و #متعهد انتخاب کند باید این انتخاب با صبر و حوصله و دقت بررسی شود و گذشته‌ای دقیق از نوع عملکرد و سابقهٔ هر شخص معرفی‌شده نیز موردبررسی قرار گیرد، تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم که این فرآیند زمان بر است .

🔻لذا از همه مردم و جوانان و نخبگان انتظار داریم صبوری لازم را به خرج داده ،زیرا انتخاب کردن عجولانۀ شهردار موجب می‌شود تا فرد اصلح انتخاب نشود و مشکلاتی را پیش رو داشته باشیم.

🔻با تک‌تک اعضای شورا صحبت کرده و خواستار آن هستم که هیچ‌گونه دخالت سیاسی و سفارشی را در روند انتخاب شهردار وارد نکنیم و بتوانیم در کنار هم گزینه اصلح را انتخاب کنیم.

🔻 لازم به ذکر است اولویت شورای شهر در انتخاب شهردار طبق وعده های انتخاباتی گزینه بومی است که با افراد بومی زیادی که حتی خارج از شهرستان و درشهرهای یزد ،کرمان ،مشهد و تهران ساکن هستند وارد صحبت شدیم اما از آنجایی که اکثر این بومی ها سالها در شهرهای دیگر مشغول به کار هستند با دلایل قانع کننده حاضر به پذیرش سمت شهردار در کوهبنان نیستند ،لذا اگر به دلایلی با یک گزینه بومی به توافق نرسیدیم ،خواهشمندیم همشهریان ما را همراهی و در انتخاب یک گزینه غیر بومی قوی یاری کنید .

🔻متاسفانه عده ای افراد در روند انتخاب شهردار کارشکنی کرده که به این افراد توصیه میکنیم اگر دلسوز شهرستان هستید و واقعا به دنبال پیشرفت کوهبنان هستید تغییر رویه دهید .

🔻باید فرد انتخاب‌شده به‌عنوان شهردار از طریق  شایسته‌سالاری مطرح شود و ما هیچ‌گونه فشار و تحمیل گزینه‌ای را نخواهیم پذیرفت و با حوصله و دقت فراوان این روند را طی خواهیم کرد که از همه مردم فهیم کوهبنان میخواهیم دعاگوی ما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *