رئیس شورای اسلامی کوهبنان:برای آگاهی دادن به اقشار مختلف جامعه گام برداریم

محمود تهامی رئیس شورای شهر کوهبنان  در جلسه ی هم اندیشی برنامه ی عملیاتی طرح خودمراقبتی و رفع آسب های اجتماعی ابراز داشت: با توجه به تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی امروزه مصرف مواد مخدر سنتی امری عادی است و در کنار آن نیز مواد مخدر صنعتی در حال استعمال و هر روزه بر میزان مصرف آن افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بروز ناهنجاری اجتماعی در ابتدا در جامعه از نگاه مردم امری منفور محسوب می‌شود که بر اثر بی‌توجهی و غفلت با گذشت زمان این امر عادی جلوه می‌کند لذا باید هم متوجه خود و هم متوجه اطرافیان باشیم که در دام‌های مختلف شیاطین گیر نیفتند.

رئیس شورای شهر کوهبنان گفت: برخی از طلاق‌هایی که شاهدیم ریشه آن به مواد مخدر برمی‌گردد و در برخی از موارد برای اینکه طرفین زودتر خود را خلاص کنند به طلاق توافقی روی می‌آورند که این خود ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی تأکید کرد: اگر بیکاری، فقر، عدم آگاهی و تحصیلات از عوامل اعتیاد هستند چرا برخی از کارمندان، تحصیل‌کردگان و افراد مرفه جامعه گرایش به سمت مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی دارند.

تهامی ابراز داشت: در این وضعیت بحرانی همه ما وظیفه داریم که در راستای  آگاهی دادن به اقشار مختلف جامعه گام برداریم و برای رسیدن به نقطه ایده‌آل همچنان با قوت و قدرت با توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد جدی داشته باشیم.

 

خبرنگار/نامجو کوهبنانی

img_9530

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *