دیدار خادمیاران رضوی با شهردار کوهبنان
دیدار خادمیاران رضوی با شهردار کوهبنان

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان کوهبنان و جمعی از مسئولین کانون های تخصصی و خادمیاران با شهردار شهر کوهبنان دیدار کردند.
در ابتدای این نشست محمد رضا توکلی مسئول کانون های خدمت رضوی کوهبنان گفت: یکی از بزرگترین و مهمترین افتخارات برای  ایرانیان وجود مرقد مطهر آقا علی بن موسی الرضا (ع) است.
وی با تاکید بر اینکه به برکت وجود آقا علی بن موسی الرضا (ع) برکت و نعمت فراوانی خداوند به مردم ایران ارزانی داشته که وجود ولایت و رهبری در راس آنهاست افزود:رافت و بزرگواری امام رضا (ع) بر کسی پوشیده نیست درب بارگاه حضرت بر روی همگان باز است و همه در این فضای معنوی می توانند ورود پیدا کنند.
مسئول کانون خدمت رضوی کوهبنان ابراز داشت : حدود دو سال از راه اندازی کانون خادمیاران‌ رضوی کوهبنان سپری شده که کارهای بسیار ارزشمندی در عرصه های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، درمانی  ،  کمک های مومنانه و…. صورت گرفته است.
در ادامه دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان اظهارکرد : خدمت به آستان قدس مایه مباهات و افتخار است وجود امام رضا (ع) در ایران باعث برکات و نعمات فراوانی است که زمینه اتحاد و وحدت بین شعیان را رقم زده است.
محمدی تصریح نمود : باید تمسک‌ به ولایت و امامت اهلبیت داشته باشیم و در هر لحظه زندگی خود را خادم اهلبیت بدانیم و همواره منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی بیان داشت: کوهبنان عقب ماندگی انباشته ای دارد در حالی که در سال ۱۳۴۲ کوهبنان به عنوان شهر معرفی شده لذا همت و مساعدت همگان را برای بالقوه کردن استعداها می طلبد و با وحدت و همدلی بین مردم و‌مسئولین کوهبنان باید به جایگاه واقعی خود در عرصه های مذهبی ، فرهنگ ، هنر ، صنعت ، معدن ، کشاورزی برسد.
وی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی و‌ مدیریت جهادی مورد نظر مقام معظم رهبری کلید واژه پیشرفت و ترقی شهر تاریخی و عارف پرورکوهبنان هستند.در حال حاضر هم خدمت رسانی به مردم‌در حقیقت نوعی سنگر مبارزه با دشمنان است کسی می تواند ادعای ولایت مداری کند که بیشترین خدمت را به مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب داشته باشد.
در پایان این دیدار لباس فرم خادمیار رضوی تقدیم دکتر احمد محمدی  محمدی شد.
🍀تهیه گزارش از نامجو کوهبنانی
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان