دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در نشست خبری با اصحاب رسانه:شهر آباد ساختنی است در مسیر شهری آباد و توسعه یافته باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم

در نشست خبری اصحاب رسانه با اعضای شورای شهر و شهردار کوهبنان ،حاضرین به بیان انتقادات و پیشنهادات در حوزه های مختلف پرداختند.

🔻هماهنگی بین روابط عمومی شهرداری با اصحاب رسانه و مدیران فضای مجازی ، برگزاری جلسات مکرر با شهرداران محلات ، زیباسازی شهر ، استفاده از وجود جوانان ، پیگیری جهت دعوت از سرمایه گذاران ، استفاده از وجود تمام‌ ظرفیت ها و افکار ، درختگاری و گل کاری بر اساس اقلیم جغرافیایی، راه اندازی بازارچه های محلی، برگزاری جلسات ماهانه و فصلی هم اندیشی با جوانان ، دعوت از کارآفرینان برتر،راه اندازی کمیسیون فرهنگی شهرداری ، جلوگیری از سد معبر توسط برخی از اصناف ، راه اندازی فروشگاه صنایع دستی ، راه اندازی میدان میوه و تربار ، مشخص کردن برنامه های فرهنگی شورا و شهرداری ، انعکاس برنامه های شهرداری در سایت ورزشی، مشخص شدن رابطه شهرداری با بخش خصوصی ، بها دادن به جوانان شهر ،  استعداد یابی جوانان ، زمینه سازی برای اجرای برنامه های شاد ، فراهم سازی زمینه اشتغال ، راه اندازی سایت خبری ویژه کوهبنان  و…. از جمله درخواست های حاضرین نشست خبری امروز بود.
💥دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و خبرنگاران بعد از شنیدن مجموعه انتقادات و پیشنهادات و صحبت های حاضرین بیان داشت:
🔻همه عضویک تیم هستیم که در راستای یک هدف مشترک دغدغه داریم و آن پیشرفت شهر کوهبنان است.
🔻شهردار کوهبنان ضمن اشاره به مشکلات پیش روی شورا و شهرداری افزود: متاسفانه ما وارث یک سری مشکلات هستیم که از سال های گذشته انباشته شده است و با آگاهی از این مشکلات قبول مسئولیت کردیم و امید داریم که در پرتو مدیریت، پیگیری ،تعهد و دلسوزی می توانیم هر مشکلی را از سرراه خدمت برداریم و با لطف خداوند منان و همت و همیاری شهروندان گرامی در مسیر توسعه و آبادانی کوهبنان فعل خواستن توانستن را به خوبی صرف کنیم.
🔻احمد محمدی  ضمن بیان اینکه در ماه های آتی شاهد تحولات اساسی و بنیادی در زمینه مدیریت شهری خواهیم بود بیان داشت:  راه اندازی واحد فرهنگی اجتماعی ، شروع نهضت آسفالت و تداوم تکمیلی آن تا یک سال آینده، ایجاد یک سایت بزرگ فرهنگی، اجتماعی هنری، ورزشی و تفریحی ، ایجاد سایت تولید قطعات بتنی و … از جمله برنامه ها و پروژهای شهرداری می باشد  که برخی از آنها عملیاتی و برخی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
🔻ایشان ضمن اشاره به مبحث سرمایه گذاری و مهاجرت در شهر کوهبنان بیان داشت: شهر آباد ساختنی است نه یافتنی ؛در مسیر داشتن شهری آباد و توسعه یافته باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم .با ایجاد جاذبه در شهر کوهبنان می توانیم سرمایه گذار را ترغیب و تشویق به سرمایه گذاری کنیم تا اتفاقات خوب رقم بخورد و مردم نیز با مشاهده این جاذبه ها بیشتر تمایل به زندکی در کوهبنان را داشته باشند.
🔻شهردار کوهبنان افزود: در پیشبرد اهداف شهرداری از تمام سرمایه های اجتماعی ،اداری، تجربی، رابطه ای و …  استفاده خواهیم کرد  و با الگو برداری از مکتب حاج قاسم سلیمانی با تعامل و احترام به تمامی گروه ها در راستای کنار زدن ناامیدی ها و انتشار موج امید ،نشاط، سلامت و امید به پیشرفت فزون تر ،تلاش خواهیم کرد‌.
🔻وی خاتمه داد:شهر کوهبنان به اندازه یک استان آثار تاریخی،مفاخر فرهنگی ،شعری عرفانی اکوتوریسم و .. دارد که  با بهره گیری درست از این ظرفیت های بکر ، با مدیریت ،ساماندهی و ایجاد حلقه ارتباطی بین  گروهای فعال در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و گردشگری می توان شهر کوهبنان را به سمت توسعه و آبادانی پیش برد.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان