دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در جلسه کمیته عمران شهری : بوستان مقبره آخوند می تواند یک اثرماندگار و معرف شهرستان کوهبنان به عنوان بام فرهنگی دیار کریمان باشد

💥صبح امروز جلسه کمیته عمران شهری به ریاست مهندس سالاری فرماندار کوهبنان،با حضور معاون عمرانی فرماندار،دکتر احمد محمدی شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر کوهبنان،معاون عمرانی و کارشناس دفتر فنی شهرداری در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید .

🔻در این جلسه دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان بیان داشت: بوستان مقبره آخوند با قدمت بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در کنار این اثر عظیم تاریخی باید کاری انجام شود تا برای همیشه معرف شهرستان کوهبنان به عنوان بام فرهنگی دیار کریمان باشد.
🔻ایشان ضمن اشاره به اهمیت ویژه پیوست فرهنگی اجتماعی پروژه های عمرانی ادامه داد: خوشبختانه مردم عزیز کوهبنان عرق و علاقه خاصی به بناهای تاریخی به ویژه بنای مقبره آخوند دارند و به نوعی این مکان با اعتقادات مردمی عجین شده است که می توان برای این پروژه پیوست فرهنگی اجتماعی نیز در نظر گرفت تا به عنوان یک محور  و مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی مورد توجه و بهره برداری قرار گیرد.
🔻شهردار کوهبنان ضمن اشاره به مشکلات مربوط به اجرای پروژه بهسازی و زیباسازی مقبره آخوند گفت: مشکلات اجرایی در بحث مشاور ،ناظر و پیمانکار وجود دارد که ان شاالله با تبادل نظر مهندسین و کارشناسان مربوط حل خواهد شد.
دکتر احمد محمدی در خاتمه گفت: امیدواریم با همت و همکاری فرماندار محترم در راستای تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه، در آینده ای نه چندان دور شاهد تکمیل و بهره برداری از بوستان مقبره آخوند باشیم.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان