دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در جلسه کمیته “نویدبهار” : تلاش داریم با تغییراتی محسوس در شهر کوهبنان، به استقبال بهار برویم.
دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در جلسه کمیته “نویدبهار” : تلاش داریم با تغییراتی محسوس در شهر کوهبنان، به استقبال بهار برویم.

🔶جلسه کمیته “نوید بهار” در راستای برنامه ریزی مجموعه اقدامات استقبال از بهار با حضور احمد محمدی شهردار ، معاون عمرانی و شهرسازی، کارشناس دفتر فنی، مسئولین واحدهای فضای سبز ، خدمات شهری و واحد فرهنگی اجتماعی در محل دفتر شهردار برگزار شد.
🔶دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن بیان اینکه دوماه پایان سال برای شهرداری ها بسیار پرکار و مهم می باشد بیان داشت :کمیته نوید بهار در زمینه مجموعه اقدامات شهرداری درراستای استقبال از بهار می باشد که در این کمیته کلیه ی معاونت ها ونیروهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی بسیج می شوند تا مجموعه برنامه ها و اقدامات لازم جهت استقبال از نوروز تا پایان سال به مرحله ی اجرایی وعملیاتی کامل برسد.
 🔶احمد محمدی با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای استقبال از بهار بیان داشت: نظافت و پاکیزگی محیط زندگی در آستانه سال نو از سنت حسنه ی ایرانیان است که شهرداری هم  با مجموعه اقدامات آرایش و پیرایش در کالبد شهر به این سنت پسندیده  ارج نهاده و نوید بخش بهار طبیعت خواهد بود.
🔶ایشان ضمن اشاره به اهمیت شهر کوهبنان به عنوان یک شهر تاریخی و فرهنگی بیان داشت: باتوجه به معرفی جاذبه های گردشگری  و شناخته شدن کوهبنان به عنوان بام فرهنگی استان کرمان ،این شهر هرساله مورد بازدید بسیاری از گردشگران داخلی وخارجی بوده است و نظر به اینکه با واکسیناسیون انجام شده در زمینه مهار ویروس کرونا، امسال شاهد حضور مهمانان وگردشگران بیشتری در کوهبنان خواهیم بود از همین رو آماده سازی و زیبا سازی شهر برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی ،ضروری می باشد.
🔶احمد محمدی با تاکید به اینکه کمیته نوید بهار باید فعالیت خود را از اواسط بهمن ماه به طور جدی و گسترده شروع کند افزود: اهتمام ویژه داریم با انجام یک سری عملیات بهسازی ونوسازی نظیر پاکسازی ونظافت ، شست و شوی المان ها و مبلمان شهری ،دیوار نگاری ،آذین بندی مناسب ، بهسازی و تجهیز سرویس های بهداشتی در پارک ها وسطح شهر، تعمیر و راه اندازی آب نماها، ترمیم شبکه روشنایی میادین ، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، نصب تابلوی راهنمایی در سطح شهر،لکه گیری آسفالت ،برپایی سفره ی هفت سین ونمادهای شهری و سلسله برنامه های فرهنگی و اجتماعی، چهره ی شهر را نوروزی و آمدن بهار طبیعت را نوید دهیم.
🔶شهردار شهر کوهبنان یادآور شد: در زمینه ی زیبا سازی شهر باتوجه به اینکه تمامی انتظارات از شهرداری می رود، تمامی ادارات ودستگاههای اجرایی و مردم عزیز می توانند در این زمینه با تغییرات لازم در نماهای ساختمان وزیباسازی محوطه وجمع آوری مصالح ساختمانی وضایعات خود در معابر سطح شهر واقداماتی از این قبیل شهرداری را در اجرای طرح ها وانجام وظیفه ی خود یاری کنند.
📝واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری کوهبنان