دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان: تکمیل پروژه بهسازی و زیبا سازی مقبره آخوند و تسریع در بهره برداری از آن در الویت کاری شهرداری است
دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان: تکمیل پروژه بهسازی و زیبا سازی مقبره آخوند و تسریع در بهره برداری از آن در الویت کاری شهرداری است

⚡احمد محمدی شهردار کوهبنان به همراه معاون خدمات شهری، معاون عمران و شهرسازی و مسئول واحد فنی عمرانی شهرداری از روند عملیات اجرایی پروژه بهسازی و زیباسازی بوستان مقبره آخوند بازدید کرد.
🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن اشاره به مطالبه مردمی در زمینه تسریع در روند پروژه بوستان مقبره آخوند بیان داشت: بسیار خوشحالیم که مردم فهیم کوهبنان فعالیت و عملکرد شهرداری را به خوبی رصد کرده و دلسوز عمران و آبادانی شهر هستند و مطالبه آنان در زمینه تاخیر در تکمیل پروژه بهسازی و زیباسازی بوستان مقبره آخوند بحق می باشد.
🔶وی یادآور شد: معتقدیم که هر پروژه عمرانی با پیوست های فرهنگی می تواند موثر و ماندگار واقع شود به همین منظور در پروژه مقبره آخوند یک سری طرح ها تکمیلی در زمینه استفاده تفریحی، ورزشی و فرهنگی در راستای افزایش شادی و نشاط مردم در نظر گرفته ایم که ان شاالله با جذب اعتبار لازم ،این طرح ها عملیاتی خواهد شد.
🔶ایشان ضمن بازدید از قسمت های مختلف این بوستان تاکید کرد : با توجه به اینکه درصدی از کار این پروژه در دوره قبل انجام شده است ،مهندسین ناظر واحد فنی عمرانی بیش از گذشته نظارت کارشناسی و دقیق بر روند اجرای طرح داشته باشند تا از بهترین و باکیفیت ترین مصالح در ادامه کار استفاده شود.
🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان افزود: تکمیل و بهره برداری از این پروژه در الویت کاری شهرداری می باشدکه امیدواریم بتوانیم در صورت تصویب اعتبارات لازم و مرتفع شدن مشکلات مربوطه، به زودی این پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان