حجه الاسلام و المسلمین خالداری سخنگوی شورای اسلامی ششم:آسفالت کوچه و معابر خواسته مهم مردم کوهبنان 

💢 آسفالت کوچه و معابر خواسته مهم مردم کوهبنان

✨ حجه الاسلام و المسلمین خالداری سخنگوی شورای اسلامی ششم:
🔹 شورای اسلامی ششم در شش ماه فعالیت خود #جلسات_مردمی زیادی در سطح محلات و شهرداری برگزار کرده است و در این دیدارهای چهره به چهره مردمی، خواسته اکثر مردم کوهبنان آسفالت و بهسازی خیابانها و کوچه هاست .
🔹 همانگونه که قبلا گفتیم تعطیلی کارخانه آسفالت #مهمترین_چالش پیش روی شورای ششم است متاسفانه در تعطیلی کارخانه آسفالت کوتاهی هایی شده است باید تدابیری اندیشه می شد که قبل از تعطیلی تجهیزات کارخانه آسفالت به مکانی دیگر منتقل شود و کار تولیدی تعطیل نشود .
🔹متاسفانه از دوره قبل کارخانه آسفالت تعطیل شد و زمانی که ما شروع به کار کردیم در بازدیدهایی که از کارخانه داشتیم متوجه خسارت زیاد تجهیزات کارخانه شدیم که تعدادی مستهلک و تعدادی به سرقت رفته است که برای راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت باید چند صد میلیون برای تجهیزات آن هزینه کنیم .
🔹 برای سرعت کار و رضایت مردم چندین مرتبه آسفالت از شهرهای اطراف خریداری کردیم ولی به دلیل هزینه های حمل و نقل بالا و کیفیت پایین خریداری آسفالت برای شهرداری کوهبنان مقرون به صرفه نیست و در حال حاضر تا آماده سازی زیرساخت ها و راه اندازی کارخانه ،آسفالت خیابانها و کوچه ها را تعطیل کردیم .
🔹 همه مردم در جریان باشند که ما در شورای شهر چندین ماه در حال رایزنی با مقامات مهم شهرستانی و استانی هستیم تا موانع کارخانه آسفالت برطرف شود امروز در جلسه مهمی که با آقای میرزایی رئیس محترم دادگستری کوهبنان داشتیم صحبت های مفیدی رد و بدل شد و این امید را به ما دادند که طبق فرمایش رهبری در زمینه شعار سال جهت رفع موانع راه اندازی کارخانه آسفالت همکاری کنند .
🔹 از همه مردم کوهبنان بابت #صبوری و #همراهی با شورای شهر تشکر می کنیم و می خواهیم برای رفع موانع کارخانه آسفالت مطالبه گر و دعاگو باشند ان شالله به محض راه اندازی کارخانه، آسفالت خیابان ها و کوچه ها آغاز خواهد شد .
🔹 تا شروع آسفالت کوچه ها برای کاهش مشکلات مردم و رضایتمندی مردم  شن ریزی کوچه های مشکل دار در دستور کار قرار دادیم تا مشکلات مردم بعد از بارندگی کمتر شود و شن ریزی کوچه ها تا حل مشکل همه کوچه ها ادامه خواهد داشت .