حجه الاسلام و المسلمین خالداری سخنگوی شورای ششم : خبری خوش برای مردم کوهبنان
 خبری خوش برای مردم کوهبنان
✨ حجه الاسلام و المسلمین خالداری سخنگوی شورای ششم :
🔻از خواسته های مهم مردم کوهبنان آسفالت معابر است که تولید و تهیه آسفالت برای سازماندهی معابر ضروری است اما کارخانه آسفالت شهرداری نزدیک به دو سال تعطیل شده بود و خرید آسفالت از اطراف علاوه بر تحمیل هزینه های زیاد باعث کاهش کیفیت آسفالت می شد .
🔻 همانگونه که به مردم کوهبنان وعده داده بودیم از آغاز به کار شورای ششم پیگیر رفع موانع کارخانه آسفالت شهرداری بودیم ،حدود ۲۰ جلسه با مسئولین مختلف در شهرستان و استان برگزار کردیم که وقت زیادی از شورای شهر و آقای محمدی شهردار در این زمینه صرف شد ، و سرانجام با تلاش نماینده محترم ، رئیس دادگستری و مسئولین شهرستان ، الحمدلله امروز با یاری خداوند و دعای خیر مردم، برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان کارخانه آسفالت شهرداری کوهبنان پس از مدت ها تعطیلی برمدارتولید قرار گرفت.
 🔻 از این به بعد آسفالت مورد نیاز شهرداری توسط کارخانه آسفالت شهرداری تولید می شود که از هدر رفت بودجه ها جلوگیری و آسفالت معابر با کیفیت بهتری انجام خواهد شد .
🔻همچنین چند صد تن قیر با پیگیری زیاد تهیه شده است و یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۱۴۰۱ آسفالت معابر و کوچه‌ها به منظور بهبود عبور و مرور شهری است و ان شالله اقداماتی نظیر لکه گیری معابر و ترمیم نقاط پرخطرشهر شتاب بیش تری خواهد گرفت.