جلسه فرهنگ عمومی شهرستان کوهبنان با محوریت اقامه نماز و امربه معروف ونهی از منکر

💥شهردار کوهبنان در جلسه شورای فرهنگ عمومی : فرهنگ زیرساخت و خمیرمایه توسعه در تمامی عرصه هاست

 

✨جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهبنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای جعفری، مهندس سالاری فرماندار و دکتر احمد محمدی شهردار و سایر مسئولین شهرستان با محوریت اقامه نمار و امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

🔶دکتر احمد محمدی ضمن اشاره به شعار سال و انتخاب کلید واژه های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری (مدظله)، بیان داشت: اساس و بنیان تحقق این کلید واژه ها ریشه در فرهنگ دارد.اگر در مبحث فرهنگی اقدامات خوب و اثرگذار انجام شود قطعا در تمامی مباحث موفقیت پایدار حاصل می گردد.

🔶ایشان ادامه داد: فرهنگ زیرساخت و خمیرمایه توسعه در تمامی عرصه هاست و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله): فرهنگ حاشیه و ذیلِ اقتصاد نیست، حاشیه و ذیلِ سیاست نیست، اقتصاد و سیاست حاشیه و ذیل بر فرهنگند.

 

🔶شهردار کوهبنان ضمن قرائت و تفسیر آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: رسالت اصلی پیامبر مکرم اسلام رسالت فرهنگی بوده است که با اندکی تامل در آیات قرآن و اهداف بعثت ، اهمیت و تاثیرگذاری کار فرهنگی نمایان می شود.

🔶ایشان یادآور شد: یکی از رسالت های مهم شهرداری ها فعالیت های فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی است که ما هم به اهمیت و ضرورت انجام فعالیت های فرهنگی معتقد هستیم و تلاش داریم زیرساخت های لازم در این زمینه را فراهم سازیم‌.

🔶احمد محمدی در خاتمه گفت: ان شاالله با هم اندیشی و تعامل بسیار خوب اعضای شورای فرهنگ عمومی هرماه سیاست گذاری و تبیین لازم در زمینه مناسبت های ملی و مذهبی وانجام فعالیت های فرهنگی،هنری، مذهبی صورت گیرد تا شاهد ارتقای فعالیت های فرهنگی شهر کوهبنان باشیم.

 

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان