جشن عید مبعث

 

 

✨ بزرگترین کنسرت خنده کوهبنان به مناسبت عید مبعث با حضور دکتر محمدی شهردار کوهبنان

💢 ارتقا درجه شهرداری کوهبنان باعث افزایش بودجه های شهرداری ، تصویب بودجه ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری کوهبنان در سال آینده

 

✨ دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در جشن عید مبعث:

 

🔹عید مبعث از بزرگترین اعیاد الهی است که بشریت توانست با کمک رسالت پیامبر، سعادت و سجایای اخلاقی و کرامت انسانی را به صورت کامل و تمام فراگیرد، مبعث، عید کامل شدن مکارم اخلاق انسانیت است.

 

🔸ما می دانیم که بنا بر روایت « شیعتنا خلقوا من فاضل طینتنا یحزنون بحزننا و یفرحون بفرحنا » ، شیعیان باید در شادی ائمه ، شاد و در غم و ماتم آن بزرگواران ، محزون باشند ، از همه کسانی که در برگزاری این مراسم شاد در این شب فرخنده زحمت کشیده اند ،تشکر می کنیم.

 

🔹شهر تنها کالبد نیست ؛روح هم دارد ؛اگر شهر را یک کالبد زنده در نظر بگیریم، فرهنگ شهری درواقع روح و روان شهر را تشکیل می‌دهد و اگر ما به‌دنبال ایجاد شهری آرام، شاد و معنوی برای شهروندان هستیم ، این مهم، بدون توجه به هویت فرهنگی شهر و افزایش برنامه های شاد در شهر تحقق پیدا نمی‌کند ،از این منظر ما نیازمند ایجاد بستر و فضای لازم برای گسترش نشاط اجتماعی و برنامه های فرهنگی هستیم که در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد .

 

🔹اگر قرار است حال شهروندان مساعد باشد و شور و امید در زندگی آنها جاری شود، بیش از اینکه به کالبد شهری ( پروژه‌های عمرانی و…) توجه شود که البته واجب است در جای خود نگاه شود، باید رشد کیفیت برنامه های فرهنگی و اجرای برنامه های شاد برای شاد بودن شهروندان در اولویت قرار گیرد.

 

🔸ما به مجموعه‌ای از رویکردها و برنامه‌های فرهنگی اندیشیده‌ایم و امیدواریم با کمک صاحب نظران و اهل فن آنها را تدوین و اجرا کنیم، یکی از این رویکردها آن است که در اکثر فعالیت‌های شهری ما تسهیل گر هستیم و نه تصدی گر؛ از این رو باید عرضه آنچه را که در این عرصه فرهنگ و هنر تحقق می‌یابد و در دل جامعه تولید می‌شود را تسهیل کنیم از این جهت آماده همکاری با همه اهالی فرهنگ و هنر شهرستان از نظر مالی و امکاناتی هستیم.

 

🔹 در بحث عمرانی در یکسال گذشته خدمات زیادی انجام شده است که می توان به راه اندازی مجدد تاسیسات آسفالت و شن و ماسه و کارگاه تولید قطعات بتنی ،تکمیل فاز اول پارک مقبره آخوند، اجرای بیش از ۷۰ هزار متر مربع آسفالت ،اجرای نزدیک ده هزار متر مربع موزاییک پیاده روهای سطح شهر اشاره کرد .

 

🔸 ارتقا درجه شهرداری کوهبنان بعد از ۲۵ سال ثمرات زیادی برای شهر کوهبنان و شهروندان فهیم کوهبنان داشته است که باعث افزایش بودجه شهرداری و تصویب بودجه سی میلیارد تومانی شهرداری کوهبنان در سال آینده شده است که این افزایش بودجه سالانه باعث افزایش بودجه های فرهنگی و تنوع در برنامه های فرهنگی نیز می شود ، تجهیز ناوگان نقلیه شهرداری به یک دستگاه بیل بکهو به ارزش سه میلیارد تومان یکی دیگر از این ثمرات است .

 

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

 

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

 

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان