جشن بزرگ یلدا برگزار شد
در آستانه اولین سالگرد زلزله که در ۳۰ آذر ماه سال گذشته در کوهبنان به وقوع پیوست جشن بزرگ یلدا با حضور اعضای شورای اداری ،فرماندار و معاونین محترم ،شورای شهر ،شهردار و روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده محترم شهرستان های زرند وکوهبنان  ،جمعی از مردم شهرستان خصوصا حضور ویژه برترین شبیه ساز و مقلد صدای ایران رضا ذُرّیه در سالن بزرگ ورزشی رهبری شهرستان به همت شهرداری و شورای شهر کوهبنان برگزار گردید.
یاسر محسنی شهردار کوهبنان گفت در سال گذشته در شب یلدا خاطره ای تلخ به جا ماند اما خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم در حالی که یلدا جز فرهنگ غنی اسلامی است و باید بدان توجه شود.
وی خاطر نشان کرد امشب میزبان هنرمند کشوری و گروه اکسنت از مرکز استان هستیم.
شهردار کوهبنان تاکید کرد از ابتدای زلزله دوستان هلال احمر ،بنیاد مسکن ،فرمانداری و…. تلاش کردند تا آلام مردم زلزله زده شهرستان کاهش پیدا کند در حالی که امروز شهر ما به شهری نو مبدل می شود لذا همه باید کمک کنند تا عمران و آبادانی بیشتر شهر را شاهد باشیم .
وی خاطر نشان کرد شهرداری در بحث زیبا سازی گام هایی برداشته زیبا سازی ورودی شهر ،ساخت چندین بوستان صورت گرفته و تغییر المان میدان شهدا در حال انجام است البته روکش آسفالت خیابان برهان الدین و ساخت بوستان دهمیر در دستور کار قرار دارد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *