تمهیدات آتش نشانی در آستانه چهارشنبه سوری از زبان مسئول واحد آتش نشانی شهرداری کوهبنان

💢 تمهیدات آتش نشانی در آستانه چهارشنبه سوری از زبان مسئول واحد آتش نشانی شهرداری کوهبنان

✨ منصور رمضانی مسئول واحد آتش نشانی شهرداری کوهبنان:

🔹 با توجه به اینکه در آستانه چهارشنبه سوری هستیم امیدواریم با رعایت توصیه های ایمنی و ترویج آن ،خطرات کمتری برای شهروندان رخ دهد.

🔸آرزوی ما داشتن شهری بدون حادثه است، از تمام شهروندان عزیز خواهشمندم با رعایت کلیه اصول ایمنی و آموزش آن به کودکان و نوجوانان از بروز حادثه پیشگیری نمایید .

🔹تمام حوادث چهارشنبه آخر سال قابل پیشگیری است به شرطی که داده‌های مناسبی در اختیار افراد جامعه قرار بگیرد،به پدران و مادران توصیه می شود کودکان و نوجوانان خود را از خطرات و پیامدهای بازی کردن با آتش، ترقه و مواد محترقه آگاه کنند.

🔹در روز سه شنبه نیروهای واحد آتش نشانی در آماده باش کامل خواهند بود و با خودروهای سازمانی به طور مستمر در خیابان ها به گشت زنی پرداخته و وضعیت ایمنی نقاط مختلف شهر را تحت کنترل قرار می دهند.

🔸همچنین نیروهای غیر شیفت این واحد در ایستگاه آتش نشانی حضور خواهند یافت و در صورت لزوم برای ارائه خدمات ایمنی به شهروندان، با آتش نشانان همکاری می کنند.

🔹 از ابتدای امسال تاکنون جهت افزایش مهارت و ارتقای سطح دانش پرسنل آتش نشانی ؛ ۳ مانور زلزله ، ۵ مانور ضد اغتشاش و ۲ دوره کلاس آموزشی برگزار شده است و با دستور شهردار محترم برنامه کوهنوردی نیز در جهت افزایش آمادگی جسمانی در دستور کار است .

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *