تحلیل از پرستاران بیمارستان شهر کوهبنان به مناسبت روز پرستار

💥مدیریت صحیح در حوزه شهری باعث سلامت جامعه

 

⚡به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان،صبح امروز دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان به همراه جناب آقای سید عباس آبسالان ریاست محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت روز پرستار از پرستاران بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی و درمانگاه تامین اجتماعی تجلیل به عمل آوردند.

 

🔰در ابتدای این دیدار دکتر محمدی یاد خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت و نقش موثر کادر درمان را در کاهش بیماری منحوس کرونا تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت پرستاران و مجموعه درمانی کشور در زمان مبارزه با این بیماری منحوس با ایثار و از خودگذشتگی و تلاش شبانه روزی باعث کاهش این بیماری و بالا رفتن سلامت جامعه شدند که باید همه مردم قدردان زحمت های کادر درمان باشند.

 

 

🔰در این دیدار شهردار کوهبنان بیان داشت:با مدیریت شهری مناسب در زمینه حوزه های عمرانی و ترافیکی باعث کاهش سوانح رانندگی و در نتیجه کاهش تصادفات و مصدومیت خواهیم شد.

 

🔰وی در ادامه خاطرنشان کرد:در زمینه سیما و منظر با ایجاد شور و نشاط در جامعه محیطی پویا و پر نشاط خواهیم داشت که نتیجه آن کاهش بیماری های روحی و روانی خواهد شد.

 

🔰شهردار کوهبنان در پایان با اهدا یه جلد کلام الله مجید از پرسنل درمان بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی و درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

 

 

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان