تجلیل از پرستاران بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی

💥تجلیل دکتر محمدی از پرستاران کوهبنانی با اهدا شاخه گل .

⚡️دکتر محمدی به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار با حضور در بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی از تک تک پرستاران با اهدا شاخه گل تجلیل کرد.

 

🔷به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری : شهردار کوهبنان به همراه سید عباس آبسالان عضو شورای شهر، با حضور در بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی با اهدا شاخ گل، از پرستاران این بیمارستان تجلیل کرد.

🔹شهردار کوهبنان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد به هیچ عنوان نمی‌تواند در این حرفه دوام بیاورد.

🔹دکتر محمدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که پرستاران مجاهدان جبهه سلامت هستند افزود : زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود و در طی این چند سال با شیوع ویروس کرونا چه روزهای سخت و طاقت فرسایی را برای خدمت به بیماران با دوری از خانواده سپری کردند وهیچ زبانی قادر به تشکر از این عزیزان نیست.

🔹شهردار کوهبنان با بیان اینکه پرستاران مورد تقدیر مردم بویژه رهبر فرزانه انقلاب بوده‌اند، افزود: فداکاری‌های پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا بر ارزش کار کادر درمانی کشور افزود و نام نیکی از آنها در تاریخ ثبت وماندگار شد.

🔹دکتر محمدی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت : حضرت زینب (س) اسوه صبر و بردباری و مقاومت است و با استقامت خود در جریان حادثه کربلا در جهان درخشید ولذا پرستاران باید بر خود ببالند که روز میلاد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار وروز پاسداشت این عزیزان نامگذاری شده است.

🔹 دکتر محمدی در پایان ضمن اهدا شاخه های گل و تجلیل از پرستاران گفت : بنده به نمایندگی ازتمامی اعضاء محترم شورای شهر و پرسنل خدوم شهرداری از تک تک شما پرستاران و کادرمحترم پزشکی صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

✍ روابط‌عمومی شهرداری کوهبنان