برگزاری جشن امام حسن(ع) در هنرستان فنی وحرفه ای امام(ره)

💥مراسم جشن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور دکتر احمد محمدی شهردار ،رئیس آموزش و پرورش، مربیان و دانش آموزان در محل هنرستان فنی امام برگزار شد.

🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن بیان تبریک ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام اولین گل باغ نبوی علوی و فاطمی با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام پرداختن به کتاب اسلام و مقتضیات زمان شهید مرتضی مطهری بیان داشت:
قیام امام حسین (ع) و صلح امام حسن (ع) بیانگر این مهم می باشد که ائمه اطهار براساس مقتضیات زمان تصمیم می گرفتند و ثمره ی همه این تصمیمات حفظ دین مقدس اسلام بوده است.

🔶وی افزود:امام حسن ( ع) بنا برمصلحت اسلام و مسلمین و حفظ آینده جهان اسلام صلح را پذیرفت و امام حسین (ع) در این راستا قیام کرد.

🔶ایشان اظهار داشت: ائمه اطهار نور واحد هستند و برای هدایت ما انسان ها آمدند و فلسفه ی اعمال و رفتار و تفاوت حکومت آن هابه دلیل مقتضیات زمانی بوده است.

🔶شهردار کوهبنان با بیان اینکه هرآنچه که جامعه نیاز دارد از دل همین مدارس پرورش پیدا می کند خطاب به دانش آموزان گفت: جامعه به تخصص شما دانش آموزان نیاز دارد پس از ظرفیت ها و امکانات موجود نهایت استفاده را داشته باشید تا با آموزش و کسب مهارت بتوانید چرخ صنعت و معدن کشور را بچرخانید و برای جامعه یک فرد مفید باشید.

🔶ایشان افزود: دانش آموزان می توانند به عنوان یک شهروند مسئول و دلسوز شهرداری را در راستای ساختن شهری آباد و توسعه یافته کمک کنند چراکه شهر آباد ساختنی است نه یافتنی و صرفا با آمال و آرزوها نمی توان شاهد یک شهر و آباد و پیشرفته بود.

🔶شهردار کوهبنان در خاتمه با تشریح اقدامات عمرانی و فرهنگی در دستور کار شهرداری بیان داشت: علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات و کمبودهای مالی تلاش داریم با برنامه ریزی و مدیریت بتوانیم شهر کوهبنان را روی مدار پیشرفت ،توسعه ،آبادانی و نشاط بیاوریم و اقدامات ماندگاری به جای بگذاریم.

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان