برنامه های شهرداری کوهبنان در دهه ی فجر تشریح شد

یاسر محسنی شهردار کوهبنان در گفت وگو با خبرنگار کوهبنان،ضمن تبریک و گرامیداشت سی  وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: با توجه به لزوم مغتنم شمردن  فرصت ایام الله دهه مبارک فجر در راستای ایجاد فضای امید به آینده در سطح  افکار عمومی جامعه و ارتقاء جایگاه مستحکم ایران اسلامی بعنوان نمونه ی قدرت  برتر در سطح منطقه و جهان،برخود واجب دانستیم با استفاده از تمامی ظرفیت های  ممکن در شهرداری کوهبنان، نسبت به اجرای برنامه های مناسب، پرمحتوا و با کیفیت  و در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ،اقدام نماییم.
محسنی به اهم برنامه های شهرداری در دهه ی فجر پرداخت وافزود: آذین بندی میادین شهدا، آزادی ،امام خامنه ای صورت گرفته و چهارراه امام،  میدان شهدا و ورودی وخروجی های شهر به پرچم های مقدس جمهوری مزین گردیده است.
شهردار کوهبنان خبر داد: برگزاری برنامه های و جشن های مذهبی و فرهنگی از جمله  برنامه های شهرداری در مناسبت های مختلف می باشدکه در این راستا جشن بزرگ  انقلاب در ۱۷بهمن ماه با حضور هنرمندان استانی در محل سالن اداره ارشاد برگزار  می گردد.
وی افزود:نورافشانی در شب ۲۲بهمن در چهارراه امام به همراه آیین ندای الله  اکبر به همت شهرداری برگزار می گردد که یقینا این آیین ماندگار در تثبیت و  ماندگاری عظمت انقلاب اسلامی در اذهان مردم به خصوص جوانان و نوجوانان موثر  واقع می گردد.
وی خاتمه داد:تزیین و فضاسازی شهر و معابر ، نصب بنرهای ویژه ایام الله دهه ی  فجر، ارایه گزارش عملکرد یک ساله ی شهرداری از طریق تلویزیون شهری، ازدیگر  برنامه های شهرداری در دهه ی مبارک فجر می باشد.

انتهای پیام/

گزارش-صدیقه ایزدی

 

IMG_0927IMG_0929

IMG_0908

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *