بازدید جمعی از اعضای شورای شهر به همراه شهردار و مسؤلین قسمت‌های مختلف شهرداری از روند پیشرفت پروژه   های سطح شهر 

بازدید جمعی از اعضای شورای شهر به همراه شهردار و مسؤلین قسمت‌های مختلف شهرداری از روند پیشرفت پروژه   های سطح شهر

 ⚡احمد محمدی شهردار کوهبنان به همراه اعضاء شورای شهر ومسئولین واحد های مختلف شهرداری ضمن بازدید از پروژه های سطح شهر ومقبره آخوند از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.
🔶شهردار کوهبنان در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران وپشتوانه تک تک اعضاء محترم شورا، دستورات لازم را درخصوص بسیج پرسنل حوزه فنی و عمرانی، وفضای سبز ومنظرشهری وامکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد و افزود:  با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان ،  مدیریت شهری با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد .
🔶وی افزود: مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.
🔶ایشان یادآور شد : مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی ورفاهی میسر خواهد شد.
🔶احمد محمدی تصریح کرد:در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم ، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .
🔶شهردار کوهبنان ادامه داد :  نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است
🔶 وی در پایان از حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری که نقش بسزایی در تسریع امور داشته است قدردانی کرد وافزود : تمام تلاش مجموعه شهرداری برای اتمام پروژه مقبره آخوند تا سال جدید است تا در ایام عید این مکان آماده بهره برداری و بازدید علاقه مندان ومیهمانان نوروزی قرار گیرد.
در ادامه از روند تجهیز و بازسازی  کارخانه آسفالت بازدید شد.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان