اولین نشست هماهنگی اعضای شورای شهرهای‌زرند،کیانشهر،کوهبنان،ریحانشهر،یزدانشهر،خانوک و راور در سینما آزادی شهر زرند برگزار شد .

اولین نشست هماهنگی اعضای شورای شهرهای‌زرند،کیانشهر،کوهبنان،ریحانشهر،یزدانشهر،خانوک و راور در سینما آزادی برگزار شد .

در این نشست مهندس شهسواری مدیر کل دفتر امور شهری استانداری کرمان خواستار رعایت همه قوانین و مقررات تصویب شده از سوی مجلس شورای اسلامی شد و گفت:بیش از ۱۰۸ قانون برای شوراهای شهرها وجود دارد که می طلبد اعضای جدید این قوانین را بیشتر فرا بگیرند .
✅مهندس شهسواری از  شورا به عنوان یک فعالیت جمعی نام برد و خواستار تلاش بیشتر این اعضا برای ابادانی شهر شد.
✅دکتر شفیعی سر بازرس استانداری کرمان نیز در این نشست خواستار حفظ امانت اعضای شورای شهر از رای مردم شد و گفت:کاری کنیم همان جوری که خوش استقبال هستیم در زمان اتمام مسئولیت نیز همین گونه باشیم .
✅وی با اعلام اینکه چالشهای زیادی بر سر راه اعضای شورای شهر می باشد گفت:عدم اطلاعات کافی از قوانین و مقررات مالی شهرداری ،قوانین شوراها،تفریغ،متمم،کمیسیونها بعضاً باعث بروز مشکلاتی برای اعضای شورای شهر بوجود اورده است .
✅وی در ادامه خواستار کنترل مدیریت های خارج از شورا شد و افزود:انباشت نیروهای شهرداری بسیار بالاست و همواره مشکلاتی را برای شهرداری بوجود اورده است که باید این امر بیشتر کنترل شود .
✅وی در ادامه به بررسی قوانین و مسائل شورایی پرداخت و اظهار امیدواری کرد بعد از پایان دوره مسئولیت کارنامه درخشانی را از شوراها شاهد باشیم.
✅شایان ذکر است در ادامه این مراسم سایر مسئولان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *