اهم اقدامات انجام شده شورای اسلامی شهر در چند هفته اخیر 
💢 اهم اقدامات انجام شده شورای اسلامی شهر در چند هفته اخیر

✨حجه الاسلام والمسلمین خالداری سخنگوی محترم شورای ششم:
🔹 به استحضار همه مردم شریف کوهبنان می رسانیم که اعضای شورای شهر شبانه روز به صورت جهادی در پی حل مشکلات حوزه شهری هستند و جلسات مکرری درباره موضوعات مختلف برگزار شده است که به دلایلی اطلاع رسانی نشده است که عدم اطلاع رسانی جلسات به معنای عدم تلاش شورای شهر برای حل مشکلات نمی باشد .
🔹 از مهمترین اقدامات چند هفته اخیر دعوت از آقای علیپور مشاور طرح تفصیلی از اداره راه و شهرسازی استان بوده است که حضور ایشان در شهرستان وبرگزاری چند جلسه با ایشان و در نهایت پیگیری ایشان باعث حل چند مشکل چندساله شده است .
🔹 از جمله مشکلات حل شده :
✔️ حل شدن زمین سرمایه گذار کارخانه آب آشامیدنی و بسته بندی گیاهان دارویی ،که زمین این طرح نزدیک به دوسال به دلایلی مجوز کار صنعتی به آن داده نمی شود که با پیگیری اقای علیپور الحمدلله مشکل زمین مرتفع شد و طبق قول سرمایه گذار کلنگ احداث این کارخانه در ایام دهه فجر زده می شود و امیدواریم با پشتکار سرمایه گذار روند احداث این کارخانه به خوبی طی شود .
✔️ مشکل زمین های پشت باشگاه ۲۲ بهمن با پیگیری آقای علیپور مرتفع شد که این زمین ها به دلیل عبور مسیرهای آبی های سطحی غیر قابل مسکونی اعلام شده بود البته باید با اختصاص بودجه ای مسیرهای آبی های سطحی تغییر مسیر داده شود که در این صورت نزدیک ۴۰۰ قطعه زمین آزادسازی می شود که پیگیر جذب بودجه در این زمینه هستیم.
🔹 از دیگر اقدامات شورای شهر در هفته های اخیر پیگیری جهت جذب سرمایه گذار برای احداث بازارچه در شهرک امام رضا بوده است که در این زمینه رایزنی های زیادی با سرمایه گذار داشته ایم ، امیدواریم در صورت همکاری سرمایه گذار این مهم سریعتر محقق شود .