افتتاح پروژه های شاخص شهرداری به مناسبت ایام الله دهه فجر

 

💢 افتتاح ۴ پروژه عمرانی شاخص شهرداری کوهبنان در ایام الله دهه فجر با اعتبار قریب ۱۲ میلیارد تومان

 

✨ دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان :

 

🔹علیرغم شرایط خاص اقتصادی کشور و پایین بودن درآمد داخلی شهرداری کوهبنان ،به لطف خدا و حمایت وهمراهی همه از جمله مسئولین شهرستانی و نماینده محترم ،اقدامات ارزشمندی در سطح شهر صورت گرفته است که به مناسبت ایام الله دهه فجر، ۴ پروژه عمرانی شاخص شهرداری کوهبنان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید .

 

🔸از مهمترین پروژه های شاخص مورد افتتاح اجرای آسفالت ۸ معبر اصلی و چندین کوچه به متراژ ۴۵ هزار متر مربع با اعتبار قریب ۸ میلیارد تومان می باشد که از این ۸ معبر اصلی، گذر مارکوپولو به صورت نمادین افتتاح خواهد شد.

 

🔹 تاکنون عملیات اجرایی آسفالت ۲۵ کوچه در محلات مختلف نیز انجام شده است که آسفالت کوچه های فرعی نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است و در فاز بعدی نهضت آسفالت، کوچه ها و معابر بیشتر دیگری نیز آسفالت خواهد شد .

 

🔸از دیگر پروژه های افتتاحی در دهه فجر، عملیات فرش موزاییک پیاده روی بولوارهای شهر به متراژ هفت هزار و سیصد متر مربع با اعتبار بالای یک میلیارد تومان می باشد که عملیات فرش موزاییک یک پیاده رو به صورت نمادین افتتاح می شود ، دو هزار متر طول جدول گذاری با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز انجام شده است.

 

🔹افتتاح عملیات تعمیر اساسی و راه اندازی مجدد تاسیسات شن شویی و کارخانه آسفالت با اعتبار ۲ میلیارد تومان از دیگر پروژه های افتتاحی خواهد بود،با راه اندازی این دو تاسیسات مهم، با آسفالت تولید شده کارخانه لکه گیری معابر انجام شده وخواهد شد ، همچنین راه اندازی شن شویی باعث خودکفایی نیاز شهرداری در شن شسته و فروش شن شسته نیز می شود که علاوه بر جبران هزینه های انجام شده برای تعمیر اساسی این دو تاسیسات، در هزینه های جاری شهرداری صرفه جویی و برای شهرداری درآمد زایی نیز می شود .

 

🔹همچنین افتتاح گازکشی غسالخانه که از مطالبات چندساله مردم بوده است با لوله گذاری به متراژ ۱۵۰۰ متر طول با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های افتتاحی خواهد بود.

 

🔸افتتاح این پروژه ها در راستای توسعه، پیشرفت شهری و بالابردن سطح کیفی زندگی برای شهروندان انجام می شود و همه تلاش ها در جهت پاسخگویی به نیازهای واقعی و به حق مردم می باشد.

 

🔹لازم است از حمایت و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان و جدیت پرسنل دوایر مختلف شهرداری در جهت انجام وظیفه برای شهروندان، قدردانی نمود .

 

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

 

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

 

✳️سایت شهرداری کوهبنان:

https://kouhbanani.ir

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان