افتتاح عملیات اجرای آسفالت با حضور معاون استاندار

 

💢 افتتاح عملیات اجرای آسفالت ۸ معبر اصلی و ۲۵ کوچه با اعتبار قریب ۸ میلیارد تومان با حضور نماینده محترم و دکتر جلالی معاون استاندار محترم

 

✨ دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان:

 

🔸 خرابی آسفالت خیابان های کوهبنان و وجود کوچه های خاکی بیشمار در طول دهه های متمادی، چنان آزار دهنده و لاعلاج مانده بود که در بدو پذیرفتن مسئولیت مدیریت شهری در این دوره، با رایزنی بابت جذب قیر و اختصاص بالای ۱۲ میلیارد تومان بودجه بابت پخت و پخش و توزیع آسفالت،نهضت آسفالت کلید خورد .

 

🔹 در فاز اول و دوم نهضت آسفالت، ۸ معبر اصلی و ۲۵ کوچه خاکی با متراژ ۴۵ هزار متر مربع و اعتبار قریب ۸ میلیارد تومان آسفالت شده است.

 

🔹حجم زیاد کوچه های خاکی خوشایند شهر تاریخی ،متمدن و فرهنگی شهر کوهبنان که مورد توجه گردشگران زیادی است، نمی باشد برای اولین بار با مشارکت مردم فرهیخته شهر کوهبنان توانستیم حجم زیادی از کوچه های خاکی سطح شهر را آسفالت کنیم و این روند ادامه خواهد داشت .

 

🔸در سالهای گذشته معمولا آسفالت مقداری از معابر که در معرض دید عموم است، در دستور کار قرار می گرفت اما امروزه در هر کوچه و پس کوچه و نقاطی که کمتر در دید عموم یا مسئولین است عملیات آسفالت با صرف اعتبار چند میلیارد تومان اعتبار انجام شده است و ادامه خواهد داشت.

 

🔹 روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهر از اهداف این طرح مهم عمرانی شهرداری کوهبنان در سال ۱۴۰۱ می باشد .

 

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

 

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان