آمدن بهار طبیعت مبارک باد

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا جاء الربیع فذکروا ذکرا نشوراً – هنگامی که بهار آمد پس یاد کنید قیامت را

سر آغاز سال نو و شکفتن شکوفه های دل انگیز و معطر بهاری بار دیگر جان مرده طبیعت را احیا نمود و قدرت و اراده پروردگار در زنده کردن مردگان و معاد را به رخ منکران این وعده تخلف ناپذیر الهی کشید . ترنم بهاری و حیات موجود در اولین فصل سال, جوش و خروش و حرکت را در بطن جامعه بوجود می آورد و موجبات رونق فعالیتها و شادی در میان آحاد ملت را فراهم می سازد.
خداوند یگانه را سپاس که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افکار و آرا و تجربیات را پشت سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود تا خدمتگزاری کنیم. اینک در آستانه فصل شکوفایی و آغاز رویش در طبیعت، بهانه‌ای است که در این فصل با تفکر و اندیشه در بازآفرینی طبیعت به نوآوری و نوسازی در کار خود بپردازیم.
در سالی که گذشت به برکت الطاف لایزال الهی و کمک و همت مردم بزرگوارکوهبنان, خداوند توفیقی عنایت نمود تا به عنوان خادم آنها درجایگاه شهردار به خدمت مشغول باشم و بار سنگین امانتی که بر دوش حقیر گذاشته اند در حد توان و بضاعت خویش به انجام رسانم. و خداوند را بر این مهم شاکرم که از حقوق مردم ذره ای کوتاه نیامده ام و برسراحقاق حقوق آنها لحظه ای سکوت نکرده ام و تساهل وتسامحی به کار نبسته ام.
امید است دعای خیر مردم شریف و مومن کوهبنان زمینه ساز خدمات بیشتر اینجانب به این خطه ولایت مداراز کشور پهناورایران اسلامی باشد. بر خود نیز لازم میدانم که ضمن تبریک رویش طبیعت و نوروز باستانی خدمت همه مردم عزیز ایران خصوصا ملت فرهنگ دوست کوهبنان وپرسنل کوشا وتوانمند شهرداری , سالی خوش توام با موفقیت در ظل توجهات حضرت باریتعالی وعنایات بی بدیل حضرت بقیه الله (عج)ونائب برحقش حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) ,از خداوند قادر طلب نمایم. آرزومندم در سال جدید شاهد شکوفایی، پیشرفت و سرفرازی هر چه بیشتر میهن ایران اسلامی وهمچنین کوهبنان همیشه سرافراز باشیم

یاسرمحسنی
شهردارکوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *