آسفالت ۸هزار متر مربع از معابر خاکی محله دهمیر تا پایان امسال

💥آسفالت ۸هزار متر مربع از معابر خاکی محله دهمیر تا پایان امسال با اعتباری بالغ بر ۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال

 

 

🔰به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان،دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان امشب در جمع نمازگزاران محله دهمیر به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام شهرداری در محله دهمیر پرداخت.

 

🔰شهردار کوهبنان بیان داشت:از ابتدای سال تاکنون حدود ۴هزار متر مربع از معابر محله دهمیر آسفالت شده و تا پایان سال ۴هزار متر مربع دیگر آسفالت خواهد شد که هزینه آن بالغ بر ۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال خواهد بود.

 

🔰دکتر محمدی در ادامه سخنان خود به اجرای آسفالت حدود ۶۰هزار متر مربع از معابر خاکی در سطح شهر از ابتدای سال تا امروز اشاره کرد و افزود تا پایان سال حدود ۴۰تا۶۰هزار متر مربع دیگر هم از معابر خاکی آسفالت خواهد شد.

وی افزود با مشارکت شهروندان و پرداخت سهم خودیاری می‌توانیم در فاز های بعدی معابر بیشتری را آسفالت نماییم.

 

🔰شهردار کوهبنان در قسمت دیگر از سخنان خود به اجرای مصوبات شورای ترافیک در محله دهمیر اشاره کرد و افزود:در بررسی درخواست اهالی محله دهمیر یکی از دور برگردان بلوار بین الحرمین مسدود و یکی دیگر از آن‌ها تعریض گردید تا مشکل ترافیکی بلوار بین الحرمین رفع گردد.

وی به یکی دیگر از مصوبات شورای ترافیک که اجرای سرعتکاه در جلوی مسجد محله بود اشاره کرد و افزود با اجرای این سرعتکاه با هزینه حدود ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال مشکل ترافیکی و هدایت آب های سطحی محله رفع گردید.

 

🔰دکتر احمد محمدی در ادامه به سامان دهی و گلکاری پارک رو به رو مسجد اشاره کرد و از شهروندی که آبیاری این پارک‌ را هم بر عهده گرفتند تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت قطعا با مشارکت شهروندان با مجموعه شهرداری شاهد ارائه خدمات بهتر به شهر خواهیم بود.

 

🔰شهردار کوهبنان در قسمت پایانی سخنان خود به اجرای مشارکتی فرش موزائیک پیاده رو های محله دهمیر با متراژ ۴۰۰متر مربع اشاره کرد و بیان داشت با همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای فرش موزائیک پیاده رو های سطح شهر،موزائیک از طریق واحد فنی و شهرسازی به شهروندان ارائه می شود و اجرای آن به عهده شهروندان می باشد که همشهریان گرامی می توانند با مراجعه به واحد فنی و شهرسازی در اجرای این عملیات عمرانی در زیبا سازی محله و شهر اقدام نمایند.

 

 

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان