فعالیت تاسیسات شن و ماسه

💢 فعالیت روزانه تاسیسات شن شویی با درآمدزایی ماهانه ۱۲۰ میلیون تومانی

 

🔸 بعد از راه اندازی تاسیسات شن شویی که با سختی و کارشکنی زیادی صورت گرفت، از فروردین ماه روزانه بیش از ۲۵ تن شن دراین تاسیسات تولید می شود که با تامین کامل نیاز شهرداری به شن،ماهانه ۵۰ میلیون تومان بابت عدم خرید شن از بخش خصوصی درهزینه ها صرفه جویی می شود.

 

🔸 همچنین از فروردین ماه؛ مازاد شن تولید شده به فروش می رسد که ماهانه باعث کسب درآمد ۱۲۰ میلیون تومانی برای مجموعه شهرداری می شود.

 

🔸 در مجموع راه اندازی تاسیسات شن شویی باعث سودآوری ماهانه ۱۷۰ میلیون تومانی برای مجموعه شهرداری شده است .

 

🔸 همچنین مردم نیز از راه اندازی مجدد این تاسیسات و تامین شن مورد نیاز خود از راه نزدیک تر بابت عدم پرداخت هزینه بابت اجاره ماشین آلات نیز سود زیادی می کنند و به ازای خرید هر ماشین ده تنی شن از تاسیسات شن و ماسه شهرداری ، ۱ میلیون تومان سود می کنند .

 

💥 همه هم و غم اعضای شورای شهر جابه جایی تاسیسات شن و ماسه جهت سودآوری بالا برای مجموعه شهرداری به دلیل ایجاد یک منبع درآمد پایدار می باشد که سود آن به مردم شهرستان نیز خواهد رسید، اقدام مهمی که شاید در چشم عامه مردم مشخص نباشد.

 

💥 ان شالله با همت همه مسئولین و دعای خیر همه مردم این اقدام مهم و ماندگار که نفع آن به بودجه های بیت المال و شهرستان خواهد رسید،تحقق یابد؛ هرچند دراین راه سنگ اندازی ها و کارشکنی های زیادی انجام می شود.

 

💥 در صورت عدم جابه جایی تاسیسات شن و ماسه، قطعات خریداری شده قابل فروش خواهد بود و ضرری متوجه بودجه های بیت المال نمی شود.

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *