محیط شهری و عناصر موجود در آن،نقش بسیار مهمی در شکل گیری تعاملات اجتماعی  والقای مفاهیم فرهنگی، اجتماعی و…دارد. امروزه باتوجه به رقابت بالا در عرصه ی کالا وخدمات،اهمیت تبلیغات شهری  دوچندان شده است.اصولاتبلیغات شهری با اهدفی چون فزونی سطح آگاهی و قدرت خرید  مردم و شناخت بهتر مکان ها و.. به میدان آمده اند که ازجمله ی آنها، تلویزیون  های شهری می باشد.

تلویزیون های شهری به عنوان یکی از عناصر محیط شهری می  توانند نقش قابل توجهی در ارتباط شهروندان و تعاملات اجتماعی و امورات تجاری  فرهنگی، ایفا کنند. شهرستان کوهبنان باداشتن جاذبه های گردشگری وظرفیت ها وپتانسیل های بکر که سبب  جذب توریست های داخلی و خارجی می شود، ضمن حفظ فضاهای سنتی،نیازمندتغییروتنوعی  مدرن در فضا ومحیط شهری می باشد که یکی از عناصر محیطی که امروزه به دلایل  مختلف نیاز شهرها می باشد تبلیغات مدرنی چون تلویزیون های شهری ست. پیاده سازی تلویزیون شهری در کوهبنان مستلزم صرف هزینه ی قابل توجهی می باشد  که نیازبه سرمایه گذار دارد. جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و ایجاد انگیزه جهت  پیاده سازی پروژه های عظیم، همت والا و عظم راسخی را می طلبد تا با یک رویکرد  خوب، سرمایه گذار راغب به صرف سرمایه ی خود در شهر کوچک شود. قریب به دوسال اخیر،شهرداری کوهبنان درمسیر زیباسازی شهر،گام های خوبی برداشته  است که امروزه شاهد دگرگونی های زیبایی در سیمای شهر کوهبنان هستیم.
تلویزیون شهری کوهبنان اکنون در میدان شهدا خودنمایی می کند.این پروژه پس از  ماهها پیگیری و تلاش یاسر محسنی شهردارسخت کوش کوهبنان در مذاکره باسرمایه  گذاران بخش های خصوصی،با سرمایه گذاری جناب آقای تقی زاده وتقبل هزینه های  اجرایی و جاری و عوارض سالانه ی آن توسط شهرداری، سرانجام اجرایی شد. امید می رود باانگیزه ی خوب سازندگی و توان والای شهرداری کوهبنان در پروژه  های عمرانی و زیباسازی شهر، هر روزه شاهد تغییراتی نوین در چهره ی شهر کوهبنان  باشیم.

نوشته ای از صدیقه ایزدی

tel-shahri-3-700x468-620x330

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :