مطالبات شهرداری از شرکت زغال‎سنگ میلیاردی است

یاسر محسنی عصر امروز در همایش بزرگ رموز زندگی موفق زناشویی در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین (ع) اظهار داشت: تنها وظیفه شهرداری انجام فعالیت‎های عمرانی و زیباسازی شهرها نیست، بلکه انجام امور فرهنگی و برپایی جشن‎ها نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد تا جامعه نشاط و شادابی خود را حفظ کند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه اکثر جمعیت شهرستان را کارگران معادن زغال‎سنگ تشکیل می‎دهند که بیشتر ساعات روزانه خود را در اعماق درونی زمین سپری می‎کنند، برگزاری چنین جلسه‎ها و همایش‎هایی می‎تواند در راستای رفع خستگی و افزایش روحیه آنان مؤثر باشد.

محسنی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با همت دستگاه‎های فرهنگی شهرستان چند جشن و برنامه شادی به مناسبت‎های ملی و مذهبی برگزار کرده و ان‎شاءالله در ایام‎الله دهه مبارک فجر نیز جشن بزرگ پیروزی انقلاب را برگزار کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه وضعیت مالی شهرداری و در آمد‎های این مجموعه چندان مناسب و رضایت‎بخش نیست، اما کارهای زیباسازی و عمرانی شهر کوهبنان همچنان با جدیت پیگیری می‎شود و عملیات موزاییک‎‎کاری پیاده‎روها، جدول‎گذاری پارک‎ها و بوستان‎ها در دستور کار قرار دارد و کار با جدیت در حال انجام است.

محسنی عنوان کرد: مطالبات شهرداری از شرکت زغال‎سنگ میلیاردی است، اما با توجه به مشکلات موجود این شرکت قادر به پرداخت بدهی خود نیست و کل اعتباری که از ارزش افزوده از ابتدای سال تا به امروز به شهرداری پرداخت شده به ۲۰۰ میلیون تومان نمی‎رسد این در حالی است که این پول حتی هزینه‎های یک ماه شهرداری را پوشش نمی‎دهد.

شهردار کوهبنان ادامه داد: نهضت آسفالت در کوهبنان آغاز شده و ان‎شاءالله به‎زودی حد فاصل بین میدان‎های آزادی و انقلاب شامل بلوارهای آزادی و حضرت امام (ره) آسفالت می‎شوند که البته این مهم به همت اداره راه و شهرسازی و شهرداری شهرستان رقم خورده و قیر این آسفالت توسط اداره راه و شهر سازی تأمین و مابقی هزینه‎ها که حدود ۵۰ درصد است، باید توسط شهرداری پرداخت شود.

وی گفت: با استفاده از وجود کارشناسان و استفاده از نقطه‎نظرات مردمی تمام مشکلات مربوط به حوزه شهری کوهبنان در حال رصد هستند که بر اساس اولویت در دستور کار قرار می‎گیرند و در تمام محلات خدمات به صورت عادلانه توزیع می‎شود و در ارائه خدمات بحث پایین و بالای شهر مطرح نیست، زیرا وظیفه ما خدمت به تمام شهروندان کوهبنانی است.

 همایش بزرگ رموز زندگی موفق زناشویی با حضور شهردار، مدیران اداره‎های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان، کانون بسیج فرهنگیان، استاد جلیل معماریانی و جمعی از مدیران، معاونان، دبیران و مشاوران مدارس، کارشناسان اداری و والدین دانش‎‎آموزان کوهبنانی در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین (ع) برگزار شد.

خبرنگار/ نامجو کوهبنانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *