پیام تقدیر شهردار کوهبنان از حجت الاسلام المسلمین جعفری امام جمعه ی کوهبنان

در پی تقدیر وتشکر حجت الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه ی کوهبنان از خدمات شهردار و شورای شهر و کسب رضایت حداکثری مردم از عملکرد عمرانی و خدمات شهرداری ، محسنی شهردار کوهبنان طی پیامی از ابراز لطف و تقدیر امام جمعه ی کوهبنان، قدردانی کرد.

دراین پیام آمده است:

همواره خداوند را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به مردم را روزیمان ساخت تا در سایه الطاف و نعمت های گرانبهایش ،اندیشه ای جز خادمی خلق الله نداشته و قدمی جزدر مسیر آبادانی و رضایت مردم سرزمین ایران اسلامی برنداریم.

ذات احدیت را سپاس که قوه وتوان جسمی و فکریمان را تقویت و همراهی نمود تا امورات شهری را با جان و دل پیش برده و در این راه، اندک غفلتی را نپذیرفته تا خاطری آزرده نشود و قصور وکوتاهی ایجاد نگردد.

خدمات و کارهای انجام شده را چیزی جز وظیفه ی خود ندانسته وهمواره تلاش داشته ایم در حیطه ی وظایف محوله با نگاهی همه جانبه ، شهر را خدمت رسانی کنیم و در این اثنا مکان ومحله ای را از دید توسعه ی متوازن دور نداریم.

اینجانب به نمایندگی از تمامی پرسنل شهرداری و اعضای محترم شورای شهر از حسن توجه و ابراز لطف شما قدردانی نموده و جا دارد صمیمانه از حضرتعالی که با جوهر خلوص و قلم تدبیر و اکسیرتعامل  در راستای اجرای وظایف و خدمت بی منت، گام در راه ارتقاء کمی و کیفی امور معنوی برداشته اید وبا تلاش های
شبانه روزی و پیگیری های مستمر، عامل امیدواری مردم بزرگوار و قوت قلب مسوولان شهر شده اید،تا با شناخت ظرفیت ها و پتانسیل
های موجود و آگاهی از نیازها و مشکلات مردم کمر همت ، برای حل مشکلات ببندند ودر جهت برداشتن نقاب محرومیت از چهره این خطه گام های بایسته بر دارند؛ تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم به فضل الهی وجودتان همواره سرشار از خیر و برکت و از هر گزند و آسیبی به دور و خالق و مخلوق از عملکردتان مسرورباشد.

توفیق رفیق راهتان و صحت قرین عمرتان

یاسر محسنی
شهردار کوهبنان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *