شهردار کوهبنان:مشارکت و تعامل اقتصادی بین دانشگاه آزاد اسلامی وشهرداری می تواند منتج به یک تجربه ی موفق شود.

 

شهردار کوهبنان در جلسه ی امکان سنجی و شناخت ظرفیت های کوهبنان در راستای اقتصاد مقاومتی بیان داشت: دانشگاه آزاد به عنوان یکی از موسسات غیر انتفاعی دولت  نمونه بارز از بحث اقتصاد مقاومتی می باشد که امروزه می تواند به عنوان یک معین یا راهشگا در بسیاری از مسائل اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود:شهرستان کوهبنان ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه ی اقتصادی دارا می باشد . کشاورزی، امنیت بالا، میراث عظیم فرهنگی، نیروی انسانی توانمند، از جمله پتانسیل های بسیار خوب شهرستان می باشد که می تواند در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کوهبنان موثر باشد.

محسنی افزود:خوشبختانه قریب به ۲۰ هکتار زمین و آب کافی درحوزه ی شهرداری و آموزش وپرورش  یک موقعیت استثنایی و خوب را به وجود آورده که می توان در قالب یک مشارکت و جذب سرمایه گذار، دراین زمینه گام های موثری در زمینه توسعه ی شهرستان برداشت.

شهردار کوهبنان گفت:امروزه مردم به سازمان ها و نهادهایی اعتماد می کنند که تجربه ای موفق را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده باشند تا با مشاهده ی یک کار اقتصادی موفق به سرمایه گذاری و کار اقتصادی راغب شوند که امیدواریم مشارکت و تعامل بین دانشگاه آزاد و حوزه ی  شهرداری و آموزش و پرورش منتج به یک تجربه ی موفق گردد تا به دنباله ی آن حضور و تمایل مردم به کارهای تولیدی و اقتصادی در شهرستان را شاهد باشیم.

img_6785

img_9249

img_9225

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *