شهردارکوهبنان: جشنواره ی هنرمندان بومی یک رخداد مهم فرهنگی در شهرستان کوهبنان می باشد

 

محسنی شهردار کوهبنان بیان داشت: هنر از قدیمی ترین و موثرترین پدیده های زندگی فردی واجتماعی ست که هیچ وسیله و عرصه ای را نمی توان پیدا کرد که هنر در آن نفوذ نکرده باشد.

وی افزود: خرد واحساس دو شاخص مهمی است  که سبب تمایز انسان از سایر موجودات شده است.تمامی انسانها زیبادوست و زیبا شناسند ولی در این بین هنرمندان علاوه بر زیباشناسی، زیبا آفرین نیزهستند که این مشخصه آنان را از مردم عادی متمایز می کند.

شهردار کوهبنان ادامه داد: هنر از ذات زیبایی مطلق ,خداوند توانا، سرچشمه می گیرد،از این رو هنر ودیعه الهی است وهنرمند این هدیه ی الهی را به تصویر می کشد.

محسنی افزود: امروزه هنر در تمامی زمینه ها  از حوزه ی فرهنگی تا عرصه ی اقتصاد کلان نفوذ و حضور داشته به نحوی که برای کوچک ترین تبلیغ یک برند، به دستان توانمند و ترواش فکری هنرمندان نیاز است.

شهردار کوهبنان گفت: جشنواره ی هنرمندان بومی یک رخداد مهم فرهنگی در شهرستان می باشد که برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی برگزار گردیده که امیدواریم آغازی باشد برای شناخت استعدادهای خلاق و استفاده از هنرمندان بومی در عرصه های مختلف فرهنگی و… تا شاهد درخشش فزون تر هنرمندان شهرستان کوهبنان باشیم.

وی ضمن اشاره ی برعملکرد شهرداری بیان داشت: رضایت حاصل شده ی مردم از عملــکرد شهرداری، ماحصل تعامل و همکاری بسیار خوب شورای شهر و کلیه ی مسئولین با شهرداری بوده است و فعالیت انجام شده را تنها وظیفه ی خود دانشته و امیدواریم در آینده شاهد فعالیت های عمرانی بیشتری در سطح شهر باشیم.

وی خاتمه داد: با پیگیری هایی که در وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور داشتیم و با توجه به عدم وجود یک کمربندی مناسب و تردد ماشین های سنگین در سطح شهر ،انشاا…  در ماههای آتی شاهد یک انقلاب بزرگ در نهضت آسفالت شهرکوهبنان خواهیم بود.

 

img_6007

img_6049

img_6071

img_6054

img_6085img_6025

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *