شهردار کوهبنان: هنرمندان حافظان میراث عظیم کوهبنان هستند.

شهردار کوهبنان در گردهمایی هنرمندان شهرستان کوهبنان گفت: جوانان و هنرمندان حساس ترین قشر جامعه هستند که نیاز به نگاه و حمایت ویژه دارند.

محسنی شهردار کوهبنان افزود:همواره اعتقاد ما براین بوده است که رسالت شهرداری تنها محدود به کارعمرانی وخدمات شهری نیست ،بلکه مباحث فرهنگی و هنری جزءلاینفک مسائل شهرداری می باشد که تا کنون تلاش کردیم در این راستا هر فصل با برگزاری جشن یا کنسرت به این رسالت جامه عمل بپوشانیم.

شهردار کوهبنان خاطر نشان کرد: نداشتن یک پایگاه مستقل از جملات مشکلات هنرمندان می باشد که تشکیل جلسات هم اندیشی و کارها و تمرینات هنری را با مشکل روبه رو ساخته است که جهت مرتفع شدن این مشکل قول تجهیز خانه ی دکتر روح الامینی به عنوان فرهنگسرای کوهبنان را به هنرمندان میدهیم که انشاا… در آینده با مشکل مکان و پایگاه مستقل فعالیتی روبه رو نباشند.

یاسر محسنی:کوهبنان گنجینه ی بزرگی از میراث گرانبها و اصیل ،بزرگان فرهنگ و هنر را در درون خود جای داده است که در واقع هنرمندان حافظان این میراث هستند و باید با هنر و قلم خود از این گنجینه صیانت کرده و آن را به دیگران معرفی کنند.

شهردار کوهبنان بیان داشت:کارهای فرهنگی باید در شهر محسوس باشد،هنرمندان تاثیرگذارترین قشر برای فرهنگ سازی مسایل مختلف می باشند که می توانند با هنر خود در این زمینه بسیار مفید واقع شوند.
یاسر محسنی شهردار کوهبنان: ترویج روحیه ی امیدواری و نشاط ،زمینه ی ایجاد فضای شادی و نشاط را در شهر فراهم می کند در راستای این امر، فضاهای مجازی را به مراکز انتشار یاس و ناامیدی مبدل نکنیم ،بلکه با هم اندیشی و ارائه راهکار از این فضاها جهت توسعه ی روز افزون شهرستان کوهبنان بهره بگیریم.
IMG_5772

IMG_5761

IMG_5785

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *