شهردار کوهبنان:توسعه و تجهیز پارک ها وبوستان ها ی کوهبنان در دستور کار است

در دیدار اصحاب رسانه با شهردار کوهبنان به مناسبت هفته ی دولت:

یاسر محسنی شهردار کوهبنان  بیان داشت :همه ما وظیفه داریم که راه و هدف شهیدان را ادامه دهیم شهیدانی که لحظه ای از خط ولایت و رهبری فاصله نگرفتند و همواره خدمت به  کشور را در راس امورات خویش قرار دادند .
وی ابراز داشت شهیدان رجایی و باهنر از جنس مردم بودند همواره در کنار مردم حاضر می شدند و پای درد دل مردم می نشستند تا بتوانند بیشتر و بهتر به صاحبان اصلی انقلاب خدمت کنند لذا ماندگار تاریخ شدند .
شهردار کوهبنان ادامه داد در کنار همه مشکلات و تنگناها با تعامل و همکاری اعضای شورای شهر و بهره جستن از رهنمودهای امام جمعه و فرماندار کوهبنان گام های خوبی در راستای عمران و آبادی ،زیبا سازی شهر برداشته ایم .
وی خاطر نشان کرد بدنبال نام و نشان نبوده و نیستیم لذا همواره در تلاش بودیم که در جای جای شهر کارهایی که بدلیل کمبود اعتبار یا تمام شدن مدت زمان خدمت شهرداران قبلی نیمه کاره  مانده را تکمیل نماییم که در این راستا توسعه و تجهیز پارک ها ،بوستان ها و میادین مد نظر قرار دادیم .
محسنی تاکید داشت یکی از طرح هایی که با جدیت دنبال کردیم احداث باند دوم بلوار شهید صدوقی ،موزائیک سازی پیاده روها ، ساخت المان جدید در میادین شهری ،احداث پارک بانوان در کمتر از صد روز و…بود .
وی بیان داشت همه شهروندان کوهبنانی باید با خدمتگزاران خود در شهرداری همکاری و تعامل داشته باشند و نظرات و پیشنهادات خود را به این نهاد ارسال نمایند گرچه کمیسیون فرهنگی شهرداری که متشکل از نخبگان و تحصیل کردگان کوهبنانی است با شهرداری همکاری دارد .
شهردارکوهبنان از برگزاری چندین جشن بزرگ ،برگزاری مسابقات فرهنگی ،هنری ،ورزشی خبر داد و افزود شهرداری فقط به زیبا سازی و انجام کارهای عمرانی بسنده نمی کند و برخود فرض می داند که در اجرای برنامه های فرهنگی  و مذهبی گام بردارد .
وی از تعامل بسیار خوب خبرنگاران با مجموعه شهرداری تقدیر نمود و افزود تقدیر از خبرنگاران ، نشست خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان های زرند و کوهبنان ،استفاده از وجود خبرنگاران در کمیسیون فرهنگی از جمله کارهایی است که برای تعامل بیشتر با این قشر انجام شده است .
انتهای پیام/نامجو کوهبنانی

 

IMG_5727

IMG_5720

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *